Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• beekware
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 29-03 13:55

beekware

To Experience The Unexpected..

Topicstarter
Ik ben opzoek ivm een nieuw plafon om mijn surround rear speakers te vervangen door plafon speakers.

Receiver Pioneer 859RDS
Center Magnat Vector Needle 10
Fronts JMLab (zuilen)

Redelijk oude maar tot op heden prima tevreden met de geluidskwaliteit. Alleen de rears momenteel Mission boekenplank speakers zijn toch aan de grote kant, grote kasten aan de meur en deze zou ik graag willen vervangen door onopvallende plafon luidsprekers,

Zelf kwam ik uit op de volgende 2 opties:

- Polk Audio RC80i 2-Way In-Ceiling

- Magnat Interior IC 82

Zelf neig naar de Magnat vanwege het freqentie bereik en ik al over een magnat center beschik.

Iemand een goede tip mbt goede rear speakers in-celling tbv rear surround speakers?

|| @Beekware ||

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:41

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Als het je gaat om de klank zou ik dat eerder in lijn trekken met je fronts, Focal heeft ook inbouwspeakers. Al zal de klank toch heel anders zijn aangezien je met een anders opgebouwde speaker en plaatsing zit. Naar frequentiebereik kan je kijken, maar bij een merk als Magnat trek ik dat snel in twijfel. Magnat heeft volgens de specs speakers die vanaf 20 Hz zouden weergeven...right... Daarbij geven veel Duitse merken het bereik niet bij -3 dB op zoals veel andere merken maar bij -6 dB of nog minder. Zonder die grenswaarden zou ik niet te blind op die getallen staren.

Verder een verhuizing naar CEA omdat het hier om een aankoopadvies gaat.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True