Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Zijn er ook mensen hier die last hebben van Tele2?

Niet mogelijk om data toe te voegen via app
Niet mogelijk via sms
Niet mogelijk via website
Niet mogelijk via Twitter
Niet mogelijk via bellen

Uiteraard vrij op kerstdag, maar wel een ongelukkig moment voor een storing en geen medewerkers beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 17:16
http://allestoringen.nl/
weinig berichten, lijkt er nog niet op, maar je kan de eeste zijn.

Alles al eens 1 min uit gezet?

Edit,

offtopic:
Alhoewel andere providers en app's wel veel storingen hebben. Zo te zien
Maar of dat onkunde is van de mensen die met kerst iets gebruiken wat ze anders niet doen, of echte storingen, geen idee, meer dan ooit zitten mensen vandaag elkaar te groeten of zelfs een zorg verzekering aan te vragen haha. Je weet het niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Mel33 op 26-12-2017 12:17 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rara-avis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-10 16:46

rara-avis

hello human.

Als ik de app open en hij probeert de Verbruikpagina te verversen dan krijg ik ook een foutmelding.

"Oh nee! We hebben even geen contact. Geen zorgen! We zijn hard bezig om MijnTele2 te verbeteren. Probeer het later nog eens."

Dus denk dat je gelijk hebt en dat er idd een storing is.

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Op alle storingen ook geen melding idd, behalve zonet “mogelijke storing”.

Wellicht zijn er juist zoveel mensen die op 2e kerstdag data gebruiken, dat heel Tele2 plat ligt. Heb het eerder 1x gehad een Tele2 storing afgelopen 6 maanden.

Ben benieuwd of er wel mensen werken / standby dienst hebben bij andere telecom providers als KPN en Vodafone.

Btw: voor mel33: ik waardeer dagelijks met de Tele2 app. Meestal werkt het. Anders sowieso de app. Nu werkt helemaal niets.

[ Voor 15% gewijzigd door twkr18526 op 26-12-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:52
Hier gelukkig geen storing, aangezien mijn vaste verbinding eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 17:16
Wat heb je nou al gedaan dan?
3/4g uit gezet aan gezet .
Of is het je wifi, of je modem uit en aangedaan, reset.?
Of werkt de rest wel?
We willen je helpen of je gelijk hebt,maar beetje meer vertellen wat werkt en wat niet willen we duidelijk hebben.
Aangezien er weinig mensen klagen bij allesoringen( niet dat iedereen dat doet)

De off topic was meer een gedachte van mij, niet speciaal op jou probleem duidend>

ps.
Prettige Kerst allen.

Edit
blijkbaar was er gister een storing, een van de acties die ik hierboven uitleg lost het wel op
Succes

[ Voor 10% gewijzigd door Mel33 op 26-12-2017 13:02 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Hi Mel,

Ter aanvulling op hierboven voor jou: via app, bellen, sms, etc geprobeerd. App geupdate. Opnieuw ingelogd. Telefook herstart. Via andere telefoon geprobeerd.

But tx. Fijne dagen.

Ben benieuwd of anderen dit ook hebben, zoals je kan lezen bij rava-avis.

[ Voor 32% gewijzigd door twkr18526 op 26-12-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Blijkbaar is een storing op mijn Tele2 en voor het bijbestellen van bundels via sms.

Paar klachten tussen gisteren en vandaag op hun forum gezien... Zeer ongelukkig moment tbh.

Als alles uitzetten en een minuutje wachten niet helpt, zal je toch moeten wachten op een spontaan oplossing of morgen belen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Tele2 data toevoegen doet het weer. Systemen lagen plat volgens twitter en iedereen was vrij zeggen ze via twitter.

Benieuwd of hetzelfde op gaat voor buiten 9-5 werktijden, als het systeem weer een keer plat gaat.

Anywayz, was niet zo’n probleem. Wel opmerkelijk.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@androids een los topic openen om een storing te melden is niet echt nodig. Je kan dit eventueel in het Tele2 topic plaatsen, echter alleen melden dat jij een storing hebt, zonder locatie voegt verder ook weinig toe.

Hier komt in ieder geval een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.