Hallo, over 3/4 maanden ga ik een nieuwe pc kopen. Ik ben van plan om hem zelf in elkaar te zetten(gaat een hele klus worden aangezien ik er niks van weet).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal vooral zwaardere games spelen, zoals PUBG, Rainbow Six Siege en GTA V. Ook lijkt het me leuk om cryptovaluta te minen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 vind ik zelf een mooi rond prijsje (gaat niet lukken
).
Heb je een absolute maximumprijs?
€1100 euro inclusief een nieuwe monitor vind ik toch wel echt de max.
In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Inclusief verzendkosten. Ik wil zo veel mogelijk bij Azerty kopen aangezien ik daar veel goede ervaringen mee heb. SiComputers vind ik een beetje tricky aangezien er veel slechte reviews over zijn. Ik zet de pc zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Corsair K55 Toetsenbord, Razer Deathadder Chroma muis, Corsair Void Wireless RGB headset en een 850 EVO SSD van 250 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en processor, zolang mijn computer snel is maakt het mij niet zoveel uit
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind AMD toch wel een leuk merkje. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Energieverbruik zo laag mogelijk en 60 FPS is genoeg. Ik game op 1080P zoals eerder vermeld.
Ga je overklokken?
Wellicht als mijn systeem games niet meer bijhoudt.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee wat voor een monitor ik er bij moet nemen, het liefst heb ik wel een groot scherm van 25+ inch. Resolutie full HD of hoger. Ook zou ik graag advies krijgen wat betreft componenten. Of alles op elkaar past etc. Bedankt alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal vooral zwaardere games spelen, zoals PUBG, Rainbow Six Siege en GTA V. Ook lijkt het me leuk om cryptovaluta te minen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 vind ik zelf een mooi rond prijsje (gaat niet lukken
Heb je een absolute maximumprijs?
€1100 euro inclusief een nieuwe monitor vind ik toch wel echt de max.
In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Inclusief verzendkosten. Ik wil zo veel mogelijk bij Azerty kopen aangezien ik daar veel goede ervaringen mee heb. SiComputers vind ik een beetje tricky aangezien er veel slechte reviews over zijn. Ik zet de pc zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Corsair K55 Toetsenbord, Razer Deathadder Chroma muis, Corsair Void Wireless RGB headset en een 850 EVO SSD van 250 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en processor, zolang mijn computer snel is maakt het mij niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind AMD toch wel een leuk merkje. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Energieverbruik zo laag mogelijk en 60 FPS is genoeg. Ik game op 1080P zoals eerder vermeld.
Ga je overklokken?
Wellicht als mijn systeem games niet meer bijhoudt.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee wat voor een monitor ik er bij moet nemen, het liefst heb ik wel een groot scherm van 25+ inch. Resolutie full HD of hoger. Ook zou ik graag advies krijgen wat betreft componenten. Of alles op elkaar past etc. Bedankt alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler | € 279,- | € 279,- |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Sapphire Pulse Radeon RX 580 8GD5 (11265-05) | € 299,- | € 299,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,05 | € 45,05 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Arctic Freezer 33 | € 27,85 | € 27,85 |
| 1 | Team Group Vulcan Vulcan DDR4-2400 16GB | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Corsair VS550 | € 44,49 | € 44,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 906,33 | |
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2017 11:30 ]