Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
Ik zoek een?
Een gaming headset.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de € 66, maar het is geen probleem als dit 10 euro meer of minder is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb wel enkele bepaalde eisen. Zo wil ik dat de geluidskwaliteit prima is en dat de headset comfortabel te dragen is. Als het design er goed uitziet zou dit een pluspunt zijn. (Met mooi design bedoel ik wat algemeen aanvaard wordt als 'mooi'.) Ik moet het kunnen gebruiken met mijn Xbox1 en met mijn pc. Af en toe wil ik het ook wel gebruiken om naar muziek te luisteren op m'n smartphone.
Een detachable microfoon zou ook handig zijn, al is het ok als ik hem uit de weg kan draaien.
Een surround headset mag het gerust zijn, aangezien je ieder surround headset kan gebruiken als stereo en ook omgekeerd. (Met Razer surround software kan je een stereo omvormen naar een surround headset.)

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik niet meteen een merk dat voor mij de voorkeur heeft.
Ik heb wel al enkele headsets bijeen verzameld die ik misschien wel overweeg. Ik zou hier graag wat advies rond krijgen en willen weten welke van deze de beste is. (Zelf ervaring met headset?)
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Red
pricewatch: Logitech G633 Artemis Spectrum Zwart
pricewatch: Corsair HS50 Stereo Gaming Headset Zwart
pricewatch: Steelseries Arctis 3 Zwart
pricewatch: Corsair Gaming VOID Pro Surround Zwart

Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de Logitech G633.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke headset is van deze lijst de beste om te kopen?
Andere headsets om te overwegen?
Bepaalde ervaringen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-06 17:46
Ik heb de HyperX Cloud. Een super fijne comfortabele headset die ik uren op heb zonder het eigenlijk door te hebben. Microfoonkwaliteit is hoogwaardig en detachable. Was eerst alleen puur voor gamen maar gebruik 'm nu ook steeds vaker voor muziek. Bouwkwaliteit is ook een toppunt, erg robuust en heeft al meerdere valpartijen moeiteloos doorstaan. Het enige minpunt: wordt snel vies/oorschelpen(?) willen wel eens loslaten, maar dat heb je zo weer gepiept. Logitech voelt naar mijn mening meer naar plastic rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
Reeker schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:34:
Ik heb de HyperX Cloud. Een super fijne comfortabele headset die ik uren op heb zonder het eigenlijk door te hebben. Microfoonkwaliteit is hoogwaardig en detachable. Was eerst alleen puur voor gamen maar gebruik 'm nu ook steeds vaker voor muziek. Bouwkwaliteit is ook een toppunt, erg robuust en heeft al meerdere valpartijen moeiteloos doorstaan. Het enige minpunt: wordt snel vies/oorschelpen(?) willen wel eens loslaten, maar dat heb je zo weer gepiept. Logitech voelt naar mijn mening meer naar plastic rommel.
Ik ben inderdaad nu aan het twijfelen tussen de HyperX cloud II en de G633.
Volgens mij is de HyperX zeker van betere bouwkwaliteit. Maar sommige features zoals de bediening op de oorschelp en de RGB verlichting is toch wel een groot voordeel bij de Logitech. Misschien iemand die ervaring heeft met de G633? Het verschil dat me uiteindelijk over de streep trekt zal misschien de geluidskwaliteit zijn. Als deze beter is bij de HyperX dan ga ik zeker voor die.

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-06 13:46

cptbuttlick

Nvidia

Ik heb zelf een razer man o war.
Erg blij mee goede headset maar die ligt niet in je prijs range.
De hyper heb ik ook veel goeds over gehoord