Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hmm, er stonden er idd een aantal te hoog ja... probleem is dat je ze bijna niet meer naar beneden krijgt, topic is al te oud... heb er toch wat punten aan gespendeerd.
Overigens stond er ook weer een onterechte flamebait, heb ik maar ff naar boven gekicked.
Overigens stond er ook weer een onterechte flamebait, heb ik maar ff naar boven gekicked.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Oud ? Van gisteren (woensdag) ! Ik was er net ook even overheen gegaan, die flamebait heb ik niet zien staan.Op donderdag 12 juli 2001 09:59 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, er stonden er idd een aantal te hoog ja... probleem is dat je ze bijna niet meer naar beneden krijgt, topic is al te oud... heb er toch wat punten aan gespendeerd.
Wat loopt die queue trouwens vol zeg, zijn alle modererende Tweakers naar Six Flags of zo ?
edit:
Ah ja, die opmerking van nukeface, neuh, da's geen flamebait. Maar de meeste reacties hebben maar weinig mod's ondergaan, dus je kunt ze nog best op- of neerkicken
Ah ja, die opmerking van nukeface, neuh, da's geen flamebait. Maar de meeste reacties hebben maar weinig mod's ondergaan, dus je kunt ze nog best op- of neerkicken