Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 23:09
Mijn vraag
Laatst had ik een bootloop, en telefoon dus opgestuurd. Vorige week woensdag ontvangen, en nu dus, zoals aangegeven in de titel, een soms werkende camera/flashlight.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Snapchat
Ingebouwde flashlight

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1 topic open van dit probleem, camera app sluiten helpt niet.

Het probleem is dat hij soms werkt, en soms niet. Snapchat kan dan bijv. niet openen, blijft crashen. Ook kan ik m'n zaklamp niet aanklikken. Of nouja, dit kan wel, maar gebeurd er niks.

Fijne feestdagen, en een gelukkig nieuwjaar :-).

Beste antwoord (via Waltro op 28-12-2017 22:05)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Waltro wat hebben ze bij de reparatie gedaan? Heb je een compleet nieuw toestel gekregen of hebben ze alleen het moederbord vervangen?

Mochten ze alleen het moederbord hebben vervangen, dan kan het zijn dat er wat kabels niet helemaal lekker vastgezet zijn.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Waltro wat hebben ze bij de reparatie gedaan? Heb je een compleet nieuw toestel gekregen of hebben ze alleen het moederbord vervangen?

Mochten ze alleen het moederbord hebben vervangen, dan kan het zijn dat er wat kabels niet helemaal lekker vastgezet zijn.

• Waltro
rens-br schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:58:

Ik zou het heel eerlijk gezegd niet weten haha! Denk, aangezien ik oude weer terug kreeg, moederbord vervangen?

• rens-br

rens-br

@Waltro meestal zit er een reparatierapport bij, waarop staat wat ze allemaal gedaan hebben. Maar goed, gezien het feit je je eigen telefoon teruggekregen hebt zullen ze inderdaad wel alleen het moederbord vervangen hebben.

Het enige wat ik je eigenlijk nog kan aanraden is een factory reset doen, lost dat het probleem niet op zal het wel een hardware probleem zijn.

• Waltro
rens-br schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:00:
@Waltro meestal zit er een reparatierapport bij, waarop staat wat ze allemaal gedaan hebben. Maar goed, gezien het feit je je eigen telefoon teruggekregen hebt zullen ze inderdaad wel alleen het moederbord vervangen hebben.

Het enige wat ik je eigenlijk nog kan aanraden is een factory reset doen, lost dat het probleem niet op zal het wel een hardware probleem zijn.
Hmm, ik zal het even proberen morgen. Bedankt voor de reactie!