Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe High-End Game PC, Wat vind je er van?

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Vraag

• Joshaarbos
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-11-2020
Hey,

Ik ga een nieuwe Game pc kopen en heb jullie hulp nodig.

Ik ben tot de volgende samenstelling gekomen:

https://pcpartpicker.com/user/Joshaarbos/saved/hmmBP6

Ik wil met dit systeem goed zitten om de komende 4-5 jaar (vrijwel) alle games te kunnen spelen op mid-high settings. Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze build en heb zelf ook een paar vraagjes:

1. Wat vind je in het algemeen van de samenstelling? Zijn er dingen die je anders zou doen? Zo ja, waarom? Zie je een aantal quick-wins? Ik heb namelijk nog wat ruimte in mn budget.

2. Haal ik met dit systeem het maximale uit de geselecteerde monitor? (of andersom)

3. Is het slim om nog een extra 16GB geheugen er in te plaatsen met het oog op de toekomst? Kan ik dan gewoon het beste nog eenzelfde er bij plaatsen?

4. Waar zou je deze laten bouwen? Heb je goede ervaringen m.b.t. service dan hoor ik dat graag!

Alle feedback wordt gewaardeerd! Fijne feestdagen! _/-\o_

Alle reacties

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

als je hier een topic opent wordt er al tekst voor je ingevuld.
Waarom heb je dat allemaal weggehaald en zelf wat getypt?
De bedoeling is dat mensen je dan makkelijker kunnen helpen.

Maak ook een lijstje aan in de tweakers pricewatch, dan zien we in 1 oog opslag welke onderdelen je hebt en je kan ze ook wijzigen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Daarbij zijn externe lijstjes niet toegestaan. Zie ook DAA beleid.

Succes!

Dit topic is gesloten.