Toon posts:

Excel op OSX trilt/schudt bij indrukken return

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb de 2016 versie van excel geïnstalleerd maar als ik nu getallen invul en vervolgens return gebruik om naar de volgende cel te gaan schud/trilt de pagina even. dat is super irritant en deed de oude versie van excel zeker niet.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreakje: knip.

[ Voor 77% gewijzigd door F_J_K op 25-12-2017 14:01 . Reden: Zeg dan niets ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hierover lopen ook meerdere topics op Microsoft-forums en daar komen voornamelijk 2 akties naar boven die ik even mis in de startpost

- display driver helemaal up-to-date?
- (online) repair gedraaid van Office?

Het zou wel helpen om te posten welke versie van Office je hebt, wat je systeem-specs zijn en ook zeker even heeeel goed te kijken of de drivers van je systeem allemaal 100% up-to-date zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beetje stom om niet erbij te zeggen dat het om een mac gaat.
microsoft office 2016 for mac.
macbook pro 13" late 2011 os 10.13.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Weet je wat pas vervelend is? Een dergelijke onzinnige reactie naar een gloednieuwe user.

@Verwijderd welkom! Ik denk dat @Verwijderd -slecht- probeerde te zeggen dat in de topicstart inderdaad informatie over de context en over je eigen gedachten ontbreekt. Zegmaar de info die je uit je topicstart hebt weggeknipt.

Je wilt de tips van MAX3400 inderdaad even opvolgen.

offtopic:
Ik heb een kleine correctie doorgevoerd in de topictitel: schudt met een d.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 25-12-2017 14:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Verwijderd Heb je ook een Magic Mouse in gebruik? Zo ja, wil je eens kijken of het euvel ook optreedt als je de Magic Mouse niet gebruikt; dus alleen touchpad van je laptop gebruiken? En daarbij; is het alleen op je eigen scherm of heb je ook een extern scherm staan/geprobeerd?

Zo te zien heb je wel de laatste versie van het OS; ik weet niet of je op een Mac ook kan kiezen om je Office in een snellere update-ring te krijgen. Allicht is dat een optie maar dan moet je (waarschijnlijk) hier en daar zaken gaan aanpassen. Helaas ben ik geen OSX-kenner dus de exacte settings moet ik je even schuldig blijven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik altijd alleen mijn touchpad.
Pagina: 1