Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer gebruiken voor mijn studie en voor wat lichte games (CSGO). De computer moet goed meerdere taken tegelijk uitvoeren en ook geen probleem hebben met grote excel files en wiskundige modellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650-700 is toch wel echt het maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en beeldscherm zijn aanwezig. Verder niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik zelf had gevonden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer moet goed meerdere taken tegelijk uitvoeren en ook geen probleem hebben met grote excel files en wiskundige modellen (kleine).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of dit systeem voldoet aan mijn eisen en of ik nog ergens geld op kan besparen/betere opties heb! Dit is voor het eerst dat ik mijn eigen systeem bouw en heb mezelf ingelezen, maar wou toch even horen van iemand met meer ervaring wat diegene ervan vindt. Ook had ik nog een vraag mbt draadloos internet, is een ingebouwde wifi adapter beter dan een dongel?
Alvast bedankt!
Ik wil de computer gebruiken voor mijn studie en voor wat lichte games (CSGO). De computer moet goed meerdere taken tegelijk uitvoeren en ook geen probleem hebben met grote excel files en wiskundige modellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650-700 is toch wel echt het maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord, muis en beeldscherm zijn aanwezig. Verder niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 194,- | € 194,- |
| 1 | ASRock AB350 Pro4 | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G | € 119,- | € 119,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,05 | € 45,05 |
| 1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Corsair CX450 | € 45,60 | € 45,60 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 50,95 | € 50,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 669,- | |
Dit is wat ik zelf had gevonden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer moet goed meerdere taken tegelijk uitvoeren en ook geen probleem hebben met grote excel files en wiskundige modellen (kleine).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of dit systeem voldoet aan mijn eisen en of ik nog ergens geld op kan besparen/betere opties heb! Dit is voor het eerst dat ik mijn eigen systeem bouw en heb mezelf ingelezen, maar wou toch even horen van iemand met meer ervaring wat diegene ervan vindt. Ook had ik nog een vraag mbt draadloos internet, is een ingebouwde wifi adapter beter dan een dongel?
Alvast bedankt!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2017 12:33 . Reden: Tabel werkte niet ]