priority telecom en nummerweergave?

Pagina: 1
Acties:

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hey,

wie maakt er gebruik van Priority Telecom van UPC en gebruikt de dienst nummerweergave. bij aansluiting van dit nieuwe abonnement was ons verteld dat ieder toestel geschikt voor nummerweergave zou moeten werken, maar helaas blijkt dit niet het geval.

heb het even nagekeken en blijkt dat KPN werkt met DTMF-weergave en Priority met FSK. Welke goede dect toestellen werken er met beide systemen, zodat ik ook met Priority gebruik kan maken van nummerweergave? (vb Siemens Gigaset, Ericsson??) :?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
niemand die belt via de kabel :'(

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Ja, dat nummerweergave is er vervelend..Ik belgie werken ze ook met een anders systeem dan KPN, en je kunt niet via de normale instellingen de telefoon aanpassen (service menu?) mischien dat je een foon in belgie kan kopen?

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Ik heb er hier een staan van de kijkshop, een topcom DECT-toestel, werk perfect, en nummerweergave via Priority...

Volgens mij ondersteund dit toestel alleen FSK-signalering, ik denk dat er niet veel toestellen zijn die beide ondersteunen...

Kleine opmerking, FSK is eigenlijk een Europese standaard, alleen de KPN moet daar weer vanaf wijken met DTMF....