Mijn vraag:
Ik wil mijn laptop via aansluiten op mijn TV. Daarbij krijg ik de volgende melding:
Niet ondersteund signaal. Controleer de uitgang van uw toestel.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asus VivoBook Pro N580VD-E4556T (De video kaart die in de laptop zit is een GeForce GTX 1050. De nieuwste driver is geïnstalleerd.)
Sony Bravia KDL-40HX800
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb alle 4 de HDMI poorten geprobeerd, echter zonder resultaat. Ik heb geprobeerd op de TV wat beeld instellingen te wijzigen, echter ook zonder resultaat.
Tevens heb ik mijn laptop bij de Media Markt aangesloten op een Sony TV en dat werkte wel. Ook het aansluiten op een externe monitor werkt goed.
Wet iemand hoe dit opgelost kan worden, zodat ik wel beeld krijg op mijn TV?
Mvg, Iwan Koning
Ik wil mijn laptop via aansluiten op mijn TV. Daarbij krijg ik de volgende melding:
Niet ondersteund signaal. Controleer de uitgang van uw toestel.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asus VivoBook Pro N580VD-E4556T (De video kaart die in de laptop zit is een GeForce GTX 1050. De nieuwste driver is geïnstalleerd.)
Sony Bravia KDL-40HX800
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb alle 4 de HDMI poorten geprobeerd, echter zonder resultaat. Ik heb geprobeerd op de TV wat beeld instellingen te wijzigen, echter ook zonder resultaat.
Tevens heb ik mijn laptop bij de Media Markt aangesloten op een Sony TV en dat werkte wel. Ook het aansluiten op een externe monitor werkt goed.
Wet iemand hoe dit opgelost kan worden, zodat ik wel beeld krijg op mijn TV?
Mvg, Iwan Koning