Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
HWinfo heeft een review geschreven:
https://nl.hardware.info/...hdd-4-tb-review-conclusie
https://nl.hardware.info/...hdd-4-tb-review-conclusie
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
De 4TB versie kost hetzelfde als een WD Red 4TB, waar enorm veel positieve ervaringen mee zijn. De N300 is erg nieuw. Sneller dan 110MB/sec krijg je het toch niet via een Gbit netwerk. Dus waarom een relatief onbekende disk nemen terwijl er zo veel betere alternatieven zijn? Ik zou zelf kiezen voor een bewezen product ipv een nieuwkomer.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
@Nat-Water Dank voor de link. Die had ik even gemist 
@Microkid Als iedereen de gedachte gang van proven technology aanhoud, zaten we nog op de typemachine en pons kaarten
Verder is de WD Red een 5400 RPM schijf, terwijl de N300 serie een 7200 RPM schijf is.
Als ik daarop een eerlijke vergelijking doe, kom ik uit op de Red Pro serie met een prijsverschil van minimaal 65! Euro.
@Microkid Als iedereen de gedachte gang van proven technology aanhoud, zaten we nog op de typemachine en pons kaarten
Verder is de WD Red een 5400 RPM schijf, terwijl de N300 serie een 7200 RPM schijf is.
Als ik daarop een eerlijke vergelijking doe, kom ik uit op de Red Pro serie met een prijsverschil van minimaal 65! Euro.
Zoals al gemeld; de snelheid ga je er niet uit halen in een NAS. Een NAS heeft echter wel beperkingen in het afvoeren van warmte. Ik zou voor een NAS absoluut een lagere RPM adviseren. De voordelen in levensduur zijn oneindig veel groter dan het onmerkbare verschil in snelheid.D_Jeff schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:00:
@Croga Dank voor de waardevolle toevoeging
Waar heb je je nas staan? Bij mij staat ie in de woonkamer. Dus dan wil je echt wel 5400 rpm schijven denk ik.
Heeft nog geen vaste plek en ga binnenkort cat 6 kavels trekken, nu ik overal nog bij kan.
Ik begrijp dat de NAS voldoende heeft aan Cat 5, maar die vervang je makkelijker dan kabels
Ik begrijp dat de NAS voldoende heeft aan Cat 5, maar die vervang je makkelijker dan kabels
Pagina: 1