Toon posts:

Plugin: "toon op voorraad"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Webshop is bijna klaar, nu ben ik nog naar 2 dingen aan het zoeken:

1 een plugin die mij een filtermogelijkheid geeft om alleen producten op voorraad te tonen.

Wie heeft ervaring of weet een goede plugin hier voor?

2 de site word niet op alle schermen (tablet en smalle computerschermen) goed weergegeven.

Is dit ook met een pluging op te lossen?

Thema is trouwens Flatsome.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Aangezien je Flatsome gebruikt neem ik aan dat het om WooCommerce gaat? We hebben wel iets meer informatie en inzet nodig om je te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

1) Filteren doe je op basis van de inhoud van je database (voorraad); daar is geen plugin voor nodig. Je moet alleen je queries/statements goed opzetten zodat er alleen "op voorraad" uit je database wordt getoond.

2) Ongetwijfeld maar mijn ervaring is dat bijna 100% van alle webshops slechter werkt op mobiele apparaten. Er zijn voldoende plugins om dit te corrigeren in Wordpress maar ik durf niet te zeggen welke het beste is.

Aangezien je Flatsome gebruikt; daar zit een support op aangezien je betaald hebt ervoor. Had je al contact gezocht via de correcte kanalen om in ieder geval je mobiele weergave aan te kaarten en/of tips te krijgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey MAX3400 en endness,

Bedankt voor jullie reactie's,

@endness het gaat inderdaad om Woocommerce.

@MAX3400 Ik had hem gehoopt dit weekend nog te lanceren vandaar de vraag maar het is voor mij niet het alleerbelangrijkste.

Wat betreft het filteren heb ik graag iets meer info nodig, ik kan alleen maar software gebruiken.
In Flatsome zit de functie niet ingebouwd.

Kun je dan een custom filter maken op basis van queries/statements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://docs.uxthemes.com/category/201-11-woocommerce ? Staan meerdere video's over custom attributes, variables, tags voor produkten.

Het wordt wel lastig; want als het er inderdaad niet inzit, zou je met enig nadenkwerk zelf iets kunnen programmeren maar als je aangeeft dat je alleen de software kan gebruiken, zou je misschien even in PHP/SQL kunnen duiken om in ieder geval te begrijpen wat er gebeurt als je een bepaalde pagina opent.

Verder zeggen ze bij Flatsome 24/7 support te leveren dus daar zou ik me zeker even melden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste @MAX3400

Badankt!! Ik ga aan de slag.
Pagina: 1