"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
De systemen op de achtergrond gaan dan aan de gang en vanzelf zal dit soort mailtjes verminderen/wegblijven op basis van IP-adres, MX-records, etc.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
dan kan je toch 3 spamfilters maken ? is iets meer werk. maar niet onoverkomelijk.
of zit ik er naast ?
[ Voor 6% gewijzigd door miciel op 24-12-2017 22:27 ]
Fixing things to the breaking point...
Dan kom je dus uit op 3000 mogenlijke adressen. om er vanaf te komen zal je Dus dan kan je handmatig 3000 spamfilters moeten maken. Nee dat dan is inderdaad geen optie. Tenzij je echt niks te doen hebt natuurlijk
Ik hoop dat de oplossing van @RGAT kan worden toegepast. hotmail is meestal vrij simpel/beschikt niet altijd over zulke dingen. maar het vast wel via een omweg kunnen worden toegepast.
[ Voor 12% gewijzigd door miciel op 24-12-2017 22:50 ]
Zit er gelukkig in, je kan aardig wat regels en opties instellen:miciel schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:43:
[...]
Dan kom je dus uit op 3000 mogenlijke adressen. om er vanaf te komen zal je Dus dan kan je handmatig 3000 spamfilters moeten maken. Nee dat dan is inderdaad geen optie. Tenzij je echt niks te doen hebt natuurlijk![]()
Ik hoop dat de oplossing van @RGAT kan worden toegepast. hotmail is meestal vrij simpel/beschikt niet altijd over zulke dingen. maar het vast wel via een omweg kunnen worden toegepast.
Vooral onderste checkbox uitzetten
Fixing things to the breaking point...
te lang geleden dat ik ernaar gezocht heb. zit tegenwoordig bij de concurrent aangezien ik gek werd van de hoeveelheid spam en de toen nog niet aanwezig zijnde agenda functie.RGAT schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:52:
[...]
Zit er gelukkig in, je kan aardig wat regels en opties instellen:
Vooral onderste checkbox uitzetten
Ga ik doen, bedankt!RGAT schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:33:
Anders een regel aanmaken om alles van 'gayatri_*' direct de spambox in te gooien?