Cryptocurrency waarschuwing [Cobinhood]

Pagina: 1
Acties:
  • 927 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-09 16:52
Ik wil even mijn verhaal kwijt.
Ruim 3 weken geleden heb ik cobinhood munten gekocht op etherdelta, omdat er een nieuwe website zou worden gelanceerd genaamd Cobinhood. Deze site werkt net als bittrex maar dan betaal je geen kosten voor het traden van crypto.
Deze site was al een aantal maanden open in een beta variant waar mensen alleen konden testen met nep geld.
Afgelopen maandag (als ik me niet vergis) is de site voor iedereen geopend om te kunnen traden.
De cobinhood coin schoot werkelijk de lucht in. Binnen 2uur was mijn aankoopbedrag 2.5X zo groot.
Toen ik wakker werd was al deze winst alweer verdwenen omdat de website niet goed funcioneerde.
Niemand kon withdrawen omdat je eerst lvl1 moet zijn (wat door een bug niet mogelijk was)
Eindelijk level 1 geworden 3dagen geleden en meteen al mijn cob coins naar de cobinhood wallet gestuurd op hun website. Helaas zijn deze nooit aangekomen......
De support van cobinhood doet echt 0.0 voor je, dus eigenlijk laten hun je gewoon barsten. Op telegram is er een cobinhood kanaal waar beheerders van de website actief zijn.
In de eerste instantie proberen die te kijken wat het probleem is en vrij snel word al geroepen "neem contact op met support" die dus niets doet behalve onzin verkopen.

Na heen en weer te mailen en te worden genegeerd per mail, kreeg ik later toen ik het nog een keer probeerde, maar dan zonder te replyen (dus gewoon een nieuwe/verse mail te maken), het volgende bericht.

Hi,

Due to the nature of blockchain and our process, it takes some time for changing your balance after deposit, you could check your Funds/funding history later, just make sure the transaction is successful.

Thanks for your support.

In de chatroom van cobinhood schijnt het zo te zijn dat ik niet de enige ben met dit probleem.
bij een transactie krijg je in de historie van je funds op de website, te zien dat er een transactie heeft plaats gevonden.
Ik heb namelijk ook een fractie van een ethereum gestuurd die met succes was aangekomen.
De transactie van mijn cobinhood coins is ook succesvol verlopen, maar alleen niet verschenen op cobinhood.com.
etherscan geeft gewoon aan dat alles prima is gegaan en ik heb ook het juiste adres gebruikt etc etc.
Kortom!! Blijven jullie VER!!!! uit de buurt van deze oplichters. Ik ben nu gewoon voor 2000 euros getilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58
Goed verhaal... Daar is het forum niet voor. TR is gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dojitsu schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:57:
Ik ben nu gewoon voor 2000 euros getilt.
Jammer... Maar zo werkt "beleggen"; je kan 2 of 20.000 Euro in een paar minuten kwijt zijn door koersschommelingen of door malafide sites/personen.

Ik ken de betreffende site niet maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat er op andere sites ook over geklaagd wordt en dat de functionaliteit van de site & munt amper/niet vordert. Neem aan dat je dat ook al was opgevallen alvorens 2K te investeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22
met zo'n rant valt geen discussie te starten

Dit topic is gesloten.