Dag lieve lezer,
Ik wil een nieuwe PC gaan bouwen. Dit wordt mijn eerste keer dus ik ben er een beetje zenuwachtig over en zou het fijn vinden als andere mensen naar het systeem willen kijken! Ik heb niemand in mijn omgeving die ook maar een flauw benul heeft van computers dus leg ik mijn zorgen in jullie handen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Maar een droom van twitch zit ergens wel verstopt... En ik zou het fijn vinden als hij voor een paar jaar (5 tot 10) perfect mee gaat
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max zit denk ik rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast randapparatuur niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoe meer ik lees hoe meer ik de nieuwste shit wil hahaha. Ik zal onderaan mijn huidige wenslijst plakken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang je niet met Apple komt mag je alles suggereren.
Ga je overklokken?
Is dat beter? En kan dat later nog voor wanneer het nodig is? Of gewoon direct doen? Ik moet zeggen dat overklokken iets is wat ik niet helemaal snap.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Is het zo goed? Kan ik beter op 1 onderdeel besparen en dan aan een ander onderdeel meer uitgeven? Ga ik over de top? Of ben je jaloers? idk. Geef me je mening!
Ik wil een nieuwe PC gaan bouwen. Dit wordt mijn eerste keer dus ik ben er een beetje zenuwachtig over en zou het fijn vinden als andere mensen naar het systeem willen kijken! Ik heb niemand in mijn omgeving die ook maar een flauw benul heeft van computers dus leg ik mijn zorgen in jullie handen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Maar een droom van twitch zit ergens wel verstopt... En ik zou het fijn vinden als hij voor een paar jaar (5 tot 10) perfect mee gaat
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max zit denk ik rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast randapparatuur niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoe meer ik lees hoe meer ik de nieuwste shit wil hahaha. Ik zal onderaan mijn huidige wenslijst plakken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang je niet met Apple komt mag je alles suggereren.
Ga je overklokken?
Is dat beter? En kan dat later nog voor wanneer het nodig is? Of gewoon direct doen? Ik moet zeggen dat overklokken iets is wat ik niet helemaal snap.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Is het zo goed? Kan ik beter op 1 onderdeel besparen en dan aan een ander onderdeel meer uitgeven? Ga ik over de top? Of ben je jaloers? idk. Geef me je mening!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 377,- | € 377,- |
| 1 | Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming | € 166,- | € 166,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 775,- | € 775,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | NZXT S340 Elite Wit | € 92,94 | € 92,94 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 192,90 | € 192,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 214,90 | € 214,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.107,24 | |