Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017795

Topicstarter
Mijn vraag
Heeft er ook iemand ervaring met het aansluiten van een Barco (cine 7) op een pc. ik heb vanuit VGA naar BNC-connectoren gekocht, met de kleuren rood, blauw, groen wit en zwart.

Op welke plekken zal ik de witte en zwarte connector moeten aansluiten, en welke instellingen zal ik moeten instellen in de projector?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De handleiding van de VGA-BNCHV-adapter geeft vast aan welke functie de witte en zwarte connectors hebben. Als het goed is, komt dat overeen met de achterkant van je projector.

Heb je ook de handleiding van de projector al gezocht? Vast wel te vinden.

Voor verdere hulp is het handig als je even wat specifieker bent over wat je nou precies hebt. Dus van alle relevante onderdelen (incl. de projector) graag het volledigemerk+typenr.

En vertel wat je zelf al geprobeerd hebt en waarom dat niet werkte voor je.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017795

Topicstarter
Helaas is er niet heel veel bekend. De kabel van VGA naar BNC is via E-bay gekocht, waarbij de fabrikant geen verdere info geeft over wat wit en wat zwart is.

in de handleiding van de Barco Cine 7 (uit 2001) staat :
Input signal: R, G and B with composite sync on G or seperate conposite sync
Input signal: R, G and B with Tri level sync on G or seperate Tri level sync
Input signal: R-Y, G and B-Y with composite sync on Y or seperate conposite sync
Input signal: R-Y, G and B-Y with Tri level sync on Y or seperate Tri level sync

Helaas kan de projector nu niet meer als een schermformaat van 600 x 800 aan, wat wel wat vreemd is voor een full-HD projector