Hallo,
Ik speel al sinds enkele jaren Maplestory en World of Warcraft, ja ik weet het. Ik heb dit altijd op mijn desktop PC gespeeld maar zou het ook graag op een laptop willen kunnen spelen.

Dit is voor mij erg belangrijk, omdat ik voornamelijk MMORPG's speel. Voor de rest als ik zocht naar laptops met voledige toetsenborden kon ik alleen maar laptops vinden waarbij de pijltjes toetsen miniscuul zijn.
Het liefst zou ik zo een toetsenbord indeling willen:

Uitteraard niet met de lampjes etc. Maar wel zo iets.
Tweede hands etc, maakt verder ook niet heel veel uit. Ik hoop dat iemand een mooie suggestie voor mij heeft. Als er nog verdere vragen zijn hoor ik ze graag :-)
Ik speel al sinds enkele jaren Maplestory en World of Warcraft, ja ik weet het. Ik heb dit altijd op mijn desktop PC gespeeld maar zou het ook graag op een laptop willen kunnen spelen.
- Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)? World of Warcraft en Maplestory spelen.
- Wat mag je laptop gaan kosten? Ik dacht zelf rond de 400-500 euro. Maplestory vereist namelijk niet hele hoge specificaties en World of Warcraft volgensmij ook niet.
- Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc) Nee, hij gaat alleen maar gebruikt worden op de bank en in bed.
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ja, alles behalve Apple, want Maplestory bestaat alleen maar voor Windows

Dit is voor mij erg belangrijk, omdat ik voornamelijk MMORPG's speel. Voor de rest als ik zocht naar laptops met voledige toetsenborden kon ik alleen maar laptops vinden waarbij de pijltjes toetsen miniscuul zijn.
Het liefst zou ik zo een toetsenbord indeling willen:

Uitteraard niet met de lampjes etc. Maar wel zo iets.
Tweede hands etc, maakt verder ook niet heel veel uit. Ik hoop dat iemand een mooie suggestie voor mij heeft. Als er nog verdere vragen zijn hoor ik ze graag :-)