Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verzoek V&A beoordeling te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 06:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Ivm verhuizing ben ik wat spullen gratis aan het weggeven, dehaanav2 reageerde op V&A aangeboden: Xerox Phaser 8560MFP/AN
Na veel 5en en 6en zou hij vandaag langskomen. Via WhatsApp aangegeven dat printer op mijn oude adres ligt en dat ik dus op tijd wilde weten hoe laat hij er zou zijn. Dit zou hij doen. In de tussentijd belde een vriend dat hij met spoed op zoek was naar een printer. Ik heb toen dehaanav2 direct ge-appt dat de printer niet meer beschikbaar was, waarop hij reageerde al onderweg te zijn (ondanks dat ik nog helemaal geen adres had doorgegeven...) Gelukkig was hij pas 5 km onderweg en na uitleg en excuses mijnerzijds kreeg ik via WhatsApp een duimpje (voor mij indicatie dat alles in orde was). Tot mijn verbazing krijg ik nu desondanks een 1 ster review op V&A. Iets waar ik heel erg van baal, want (zoals mijn beoordelingen ook wel aantonen) ga altijd voor een 100% goede afhandeling van zaken. Ik heb direct weer contact gezocht maar ik ben (denk ik?) geblokkeerd op WhatsApp want mijn berichten komen ook helemaal niet meer aan.

Resumé; ik kan me in deze beoordeling al met al niet vinden en verzoek Tweakers deze te verwijderen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-04 18:54
Persoonlijk vind ik het terecht, al hoef je je niet veel van mijn mening aan te trekken. Ik vind dat je het niet kan maken dat als je een deal hebt gemaakt en de koper is onderweg, dat je de printer dan aan een vriend geeft.

• Tomba

Tomba

Topicstarter
quote:
Jelle Brolnir schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:43:
Persoonlijk vind ik het terecht, al hoef je je niet veel van mijn mening aan te trekken. Ik vind dat je het niet kan maken dat als je een deal hebt gemaakt en de koper is onderweg, dat je de printer dan aan een vriend geeft.
Je hebt op zich gelijk; als hij dit zelf had aangegeven had ik de deal ook gewoon door laten gaan. (voor zover je bij een gratis product van een deal kan spreken) Hij gaf echter een duimpje omhoog na mijn excuses, dus voor mij is dat dan een indicatie dat je het in orde vindt dat de deal niet door gaat. Daarna alsnog een negatieve review vind ik dan niet kunnen persoonlijk.

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

quote:
Tomba schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:50:
[...]

Je hebt op zich gelijk; als hij dit zelf had aangegeven had ik de deal ook gewoon door laten gaan.
Naja, dit is toch krom? Een deal is een deal en hij gaf duidelijk aan dat hij al onderweg was, hoe duidelijk moet hij het verder nog aangeven? Smeken?
Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan.
Jij besluit een reeds gemaakte deal niet door te laten gaan om welke reden dan ook dus de review is miz ook terecht, hij mag andere kopers best waarschuwen dat jij zo kan handelen.

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:49
De beoordeling net even gelezen.......Zoals de reviewer zelf al aangeeft, deal=deal. En een gratis deal is ook een deal. Meer kan ik er niet van maken. Eerlijk=Eerlijk

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Het zal wel aan mij liggen maar als je overeenkomt een deal af te breken is dat toch ook prima? Vreemde manier van denken hebben jullie @Heatonme en @Pierre_nr1
(Waar het mis gaat is dat in deze de ander naar mijn idee akkoord gaat met het afbreken van de deal en vervolgens toch een negatieve review plaatst, deal is deal hou ik me zeker aan behalve als je in onderleg overleg de deal afbreekt)

[Voor 12% gewijzigd door Tomba op 24-12-2017 14:00]

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:49
quote:
Tomba schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:59:
Het zal wel aan mij liggen maar als je overeenkomt een deal af te breken is dat toch ook prima? Vreemde manier van denken hebben jullie @Heatonme en @Pierre_nr1
(Waar het mis gaat is dat in deze de ander naar mijn idee akkoord gaat met het afbreken van de deal en vervolgens toch een negatieve review plaatst)
Vreemde manier van denken? Op het laatste moment je deal annuleren, dat is pas vreemd.Terechte beoordeling, ondanks dat duimpje.

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:03
quote:
Tomba schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:59:
Het zal wel aan mij liggen maar als je overeenkomt een deal af te breken is dat toch ook prima?
Kwamen jullie samen overeen de deal af te breken?
quote:
Tomba schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:40:
In de tussentijd belde een vriend dat hij met spoed op zoek was naar een printer. Ik heb toen dehaanav2 direct ge-appt dat de printer niet meer beschikbaar was
...of heb je enkelzijdig de overeenkomst verbroken?

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:42

Grvy

Bot

Terechte beoordeling.

Omdat het moet.

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03:51
In mijn ogen eigenlijk wel terecht.. Gratis of niet.

Misschien had hij ook al wel dat kratje bavaria gekocht die je noemt in de advertentie, hij was al onderweg iig? In ieder geval: niet zo netjes 😬

Skoda Citigo-E, Tesla Model 3. SE3500 met 4700wp & Daikin FTXM & Daikin 5kW Monoblock www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
Ik vind ook dat je een fout gemaakt hebt. Een deal is een deal, dat is nota bene het hele fundament waarop het feedback systeem van tweakers op gebouwd is. Erg belangrijk dus.

Verder, terwijl de eerste gegadigde al onderweg is, stuur je hem een appje met de mededeling dat de printer niet meer beschikbaar is. Dat is geen bericht waarin je aangeeft de deal te heroverwegen, maar je stelt hem voor een voldongen feit. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Dat duimpje zal dan wel sarcastisch bedoeld zijn, vermoed ik.

Verderop stel je dat als hij per se de printer alsnog wilde hebben, hij die ook gekregen had. Maar dan had je je vriend moeten teleurstellen.

Je hebt een fout gemaakt, dat weet je zelf ook wel. Nu heb je een negatieve beoordeling en 153 positieve, je credibility kan dit heus wel aan.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Het mag na jaren toch wel bekend zijn dat reageren in dergelijke topics niet toegestaan is indien je zelf geen partij bent.

@Tomba Had je deze al gelezen? BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

[Voor 32% gewijzigd door Microkid op 24-12-2017 15:16]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True