ik weet niet of dit het juiste forum deel is maar dan mag je het verplaatsen.
heb laatst een 2de hands pc gekocht voor mijn vriendin.
helaas blijkt dit al snel een mis koop geweest te zijn.
uiteindelijk mobo, cpu en ram vervangen.
alles werkte perfect, kon haar games spelen tot een paar dagen later plots zwart scherm en gpu fans 100%
na een tijdje (nooit getimed) kon je hem opzetten en werkte deze terug. maar het probleem kwam telkens terug. Temperaturen waren allemaal vrij normaal cpu 35 Gpu 70
video kaart geleend bij een vriend kaartje er in drivers geupdate. pc gereboot met windows updates toen is de miserie begonnen. tijdens de updates zwart scherm en reboot. sinds dien wilt hij niet meer booten.
als ik windows van usb wil installeren kom ik tot aan het windows logo en daarna reboot hij en dat in een loop
welke hdd of ssd ik ook pak zelfde probleem.
heb dan mijn windows 10 ssd gepakt en daar doet hij net hetzelfde, niet booten vanaf de ssd ook niet vanaf de usb voor clean install.
bios geen probleem, heb zelfs memtest86 3u laten lopen, allemaal geen probleem.
heb ondertussen zelfs alles getest uit de case
intel G4560 (nieuw)
ga b250m ds3h (nieuw)
2*4gb ddr4 crusial (nieuw)
Corsair tx650
1 64gb ssd crucial
2*500gb hdd western digital
amd 6950
heb laatst een 2de hands pc gekocht voor mijn vriendin.
helaas blijkt dit al snel een mis koop geweest te zijn.
uiteindelijk mobo, cpu en ram vervangen.
alles werkte perfect, kon haar games spelen tot een paar dagen later plots zwart scherm en gpu fans 100%
na een tijdje (nooit getimed) kon je hem opzetten en werkte deze terug. maar het probleem kwam telkens terug. Temperaturen waren allemaal vrij normaal cpu 35 Gpu 70
video kaart geleend bij een vriend kaartje er in drivers geupdate. pc gereboot met windows updates toen is de miserie begonnen. tijdens de updates zwart scherm en reboot. sinds dien wilt hij niet meer booten.
als ik windows van usb wil installeren kom ik tot aan het windows logo en daarna reboot hij en dat in een loop
welke hdd of ssd ik ook pak zelfde probleem.
heb dan mijn windows 10 ssd gepakt en daar doet hij net hetzelfde, niet booten vanaf de ssd ook niet vanaf de usb voor clean install.
bios geen probleem, heb zelfs memtest86 3u laten lopen, allemaal geen probleem.
heb ondertussen zelfs alles getest uit de case
intel G4560 (nieuw)
ga b250m ds3h (nieuw)
2*4gb ddr4 crusial (nieuw)
Corsair tx650
1 64gb ssd crucial
2*500gb hdd western digital
amd 6950