Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding heeft geen kabel voor fans

Pagina: 1
Acties:
  • 720 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo .
Ik heb een voeding gekregen coolermaster rs520
Alleen die heeft geen power cable voor mijn fans in mijn kast weet iemand hier iets voor
Zodat ik hem wel kan gebruiken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn.specs
I5 4460
Msi gtx 750ti 2gb
8gb ram
Gigabyte h81 s1
Kast sharkoon s1000

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bedoel je van dit soort 2- tot 3-pins connectors? Die zitten op je moederbord worden bij je fans geleverd. Anders kun je van dit soort adapters kopen. Ze worden niet bij de voeding geleverd.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Computer_fan_power_cable_R7309263_wp.jpg

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Je hebt hier wel adapter kabeltjes voor. Bijvoorbeeld van SATA power naar fan connector. kijk even hoeveel pins je nodig hebt.

Normaal sluit je je fans echter op je moederbord aan. Dus kijk eerst even of je nog een fan connector op je moederbord vrij hebt.

https://www.hardwarewebwi...rn/fankabels/pageall.html

[ Voor 17% gewijzigd door Tyrian op 24-12-2017 02:19 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Tyrian schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:18:
Je hebt hier wel adapter kabeltjes voor. Bijvoorbeeld van SATA power naar fan connector. kijk even hoeveel pins je nodig hebt.

Normaal sluit je je fans echter op je moederbord aan. Dus kijk eerst even of je nog een fan connector op je moederbord vrij hebt.

Het probleem is dat mijn voeding alleen een sata power voor een hdd of ssd heeft en niet zo een

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:16:
Bedoel je van dit soort 2- tot 3-pins connectors? Die zitten op je moederbord worden bij je fans geleverd. Anders kun je van dit soort adapters kopen. Ze worden niet bij de voeding geleverd.

[afbeelding]
Die power cable kan ik nergens aansluiten

Verwijderd

Topicstarter
Tyrian schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:18:

Ik heb ook 1tje op mijn moederbord maar die is 4 pin en mijn case fan 3 pin

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:44:
[...]

Die power cable kan ik nergens aansluiten
Welke van de twee? Die kleine zal je waarschijnlijk herkennen van je fans. De grote is de standaard molex die wel aan/bij je voeding zou moeten zitten.

Wil je a.j.b. je vorige bericht bewerken in plaats van twee keer achter elkaar te posten? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 24-12-2017 02:54 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:45:
[...]

Ik heb ook 1tje op mijn moederbord maar die is 4 pin en mijn case fan 3 pin
Die kan er gewoon op ;)

Fixing things to the breaking point...

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:53:
[...]

Welke van de twee? Die kleine zal je waarschijnlijk herkennen van je fans. De grote is de standaard molex die wel aan/bij je voeding zou moeten zitten.

Wil je a.j.b. je vorige bericht bewerken in plaats van twee keer achter elkaar te posten? ;)
Die grote kan niet in mijn voeding

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net geprobeerd masr hij deed het niet of ik doe iets verkeerds

• RGAT
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:05:
[...]

Wat heb je geprobeerd, wat deed het niet enz...
En again: niet dubbel/trippleposten...

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:05:
[...]

Edit je vorige bericht, multi-posten is ongewenst.

Stuur anders even wat scherpe, goed belichte foto's want je bent tekstueel niet echt duidelijk, eerlijk gezegd ;)
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:04:
[...]

Lijkt me sterk, je moet er 10 van hebben, aldus de productpagina.

[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 24-12-2017 03:11 ]

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-11 12:07
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:04:
[...]

De molex stekker steek je ook niet in je voeding. Waarschijnlijk heb je bij je voeding een losse kabel gekregen waar meerdere van deze molex stekkers aan zitten. Het uiteinde hiervan steek je in je voeding, op de molex stekker sluit je het verkoopje uit de post van Evanescent aan.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hij heeft de voeding nooit benoemd, dus je doet nu een aanname wat zijn voeding is.

Enige wat duidelijk is is dat die een Cooler Master heeft van 520W waarbij het typenummer met RS begint, maar dat geld voor elke Cooler Master voeding en omdat Cooler Master meerdere 520W voedingen heeft is dus niet duidelijk welke hij heeft.

Mocht het de Cooler Master Real Power M520 zijn, dan doet hij er sowieso beter aan de voeding te vervangen. Aangezien die zijn beste tijd heeft gehad.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Room42
  • Niet online
@-The_Mask- Ik heb inderdaad gewoon naar 'coolermaster rs520' gegoogled. Verder niet op gelet. My bad :)

Verwijderd

Topicstarter
RGAT schreef op zondag 24 december 2017 @ 02:53:
[...]
Werkt niet heb het al geprobeerd

Die kan er gewoon op ;)

• RGAT
  • Niet online
En opnieuw: Wat werkt er niet, wat gebeurt er wel en wat gebeurt er niet? Als het niet lukt een 3pin fan op een 4pin header aan te sluiten is het misschien tijd om er iemand bij te halen die ter plekke het kan doen :/

Tot nu toe is jouw informatie en inbreng:
...hij deed het niet...
...Werkt niet...
Daar kan niemand natuurlijk iets mee ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RGAT op 24-12-2017 22:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
RGAT schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:29:
[...]

En opnieuw: Wat werkt er niet, wat gebeurt er wel en wat gebeurt er niet? Als het niet lukt een 3pin fan op een 4pin header aan te sluiten is het misschien tijd om er iemand bij te halen die ter plekke het kan doen :/

Tot nu toe is jouw informatie en inbreng:

[...]

[...]

Daar kan niemand natuurlijk iets mee ;)
ik had hem wss gister er verkeerd in het werkt nu idd wel dus topic closed

• Room42
  • Niet online
Wauw, dit is wel het toppunt van waardeloos 8)7 Dit topic gaat echt helemaal niemand helpen in de toekomst. RIP de persoon die deze via de zoekfunctie gevonden heeft >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 25-12-2017 06:49 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 01:50:
[...]

ik had hem wss gister er verkeerd in het werkt nu idd wel dus topic closed
Dat bepaal jij niet, dat bepalen wij moderatoren.

Een vraag dat beantwoord is, is geen reden om een topic te sluiten:
Het algemeen beleid #topiceinde

Wat wel een reden is, is nul inzet, nul info, niks doen met grootste deel van suggesties en vragen van anderen, meerdere keren achter elkaar posten en algemeen met de pet smijten naar dit topic, dit forum en je mede-users die je proberen te helpen.

Kansloos, dus dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.