creditcard gekoppeld wat nu

Pagina: 1
Acties:
  • 1.443 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-06 13:20
Ik moest mijn creditcard koppelen voor een betaling ondanks voldoende saldo.
Als ik nu over ga tot betaling gaat het geld dan af van mijn saldo of van mijn creditcard?

Mvg
Ronald

Beste antwoord (via Ronaldcycling op 24-12-2017 01:43)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
PayPal zal eerst je saldo gebruiken, als je niet genoeg saldo hebt zal het restant van je creditcard/bankrekening worden afgeschreven.

Bron: Paypal Community

We are shaping the future

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Bij iTunes/App store? Eerst van je saldo, als dat op is van je creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
Niet bij Itunes store. Gewoon een willekeurige webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:48
Je verhaal is erg onduidelijk. Waaraan moest je je creditcard koppelen? Over welk saldo heb je het?

Edit: Je hebt PayPal als onderwerp gekoppeld zie ik. Volgens mij gaat het eerst van je PayPal saldo af.

[ Voor 35% gewijzigd door Jimster op 24-12-2017 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:08
Bij je BangBro's VOD aankoop of wat anders? Onze kristallen bol geeft nogal wat sneeuw momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
ik kon niet bij een bepaald webshop betalen via Paypal ondanks voldoende saldo. ik moest eerst mijn creditcard koppelen aan Paypal.

Mijn vraag is, als wanneer mijn creditcard is gekoppeld aan Paypal wordt het geld dan van mijn saldo afgeschreven of van mijn creditcard wat is gekoppeld aan Paypal?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
PayPal zal eerst je saldo gebruiken, als je niet genoeg saldo hebt zal het restant van je creditcard/bankrekening worden afgeschreven.

We are shaping the future

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:09
Als je via een webshop besteld met paypal word het eerst van je CC naar je paypal gezet en daarna de winkel betaalt via paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweezitsbank
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Tweezitsbank

Relax...

Alex) schreef op zondag 24 december 2017 @ 01:36:

Ik dacht (maar weet niet zeker) dat dit niet het geval is indien je saldo in een andere valuta is dan de betaling die je probeert uit te voeren. Of je dan tijdens de betaling nog een keuze krijgt om je saldo om te zetten naar de juiste valuta weet ik niet (deze situatie heb ik namelijk niet zo vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:46
Er zijn 2 mogelijkheden waardoor dit zo gaat, de 1ste oplossing gaf @Alex) al
De 2de is, dat er webshops zijn die geen 'uitgestelde' bank afschrijving accepteert, dus een deel gelijk met paypal en een deel een paar dagen erna van de bank af.
Dit komt voor, als er net niet genoeg geld op je paypal staat, (het kan om 1 cent gaan)
Dan word er dus om een cc gevraagd, en als je nog geen bank gekoppeld hebt, gebeurd dat dus ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 24-12-2017 09:27 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat heb je zelf al gevonden hierover op Tweakers en erbuiten? Wat zei Paypal bijvoorbeeld toen je ze dit probleem voorlegde? Op Tweakers verwachten we meer eigen inzet dan dat je nu getoond hebt.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.