UPC Priority ... omg

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52
Op m'n werk hebben we een UPC priority lijn (2mbit) die echt lekker werkt(e).. supersnelle pings en direct op de 400gbit ring naar amsterdam.. super..

Probleem 1: Ze gingen volgens 'n contract 2nd dns draaien.. nou altijd leuk dachten we ;) Nu bleek dat ze niet wisten wat 't was en hoe 't moest, ook de sysadmin niet :( dus heb ik 't zelf maar opgezet op een andere server..

Dag later komt er een vrouwtje van UPC met een paar taarten voor alle problemen :D :9~

Inmiddels zijn we bijna 30 uur (down) met een glasvezel lijn die 24/7 bewaakt moet zijn en 'ultra' stabiel... ze kunnen het blijbaar niet vinden daar.

We moesten zeggen wat voor 'n router enzo we hebben, zegt die gozer: onee wacht maar even, ik kijk remote wel..

uh... meneer.. we zijn D O W N |:(

Je voelt mn vraag aankomen: Hoeveel taarten krijgen we deze keer? ;) :Y) hehehe.. dit kan toch niet?

Verwijderd

Bewaar ook een stukje van mij dan alsjeblieft. :9

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

vraag maar aan BB-net/ die serviced UPC lijntjes.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52
Nu al 4 dagen down, er kwam gister een monteur die we uit hebben moeten leggen wat een traceroute is :Z

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:02
*sigh*

* Warbringer schaamt zich dat hij werkt bij zo'n soort bedrijf. Dit is triet.. ik hoop voor UPC dat die monteur iig detachering was... dan is het nog iets minder erg..

I want to live forever, so far.. so good.