Standaard verstuur ik emails op mijn WIN 8.1 pc met thunderbird. Mijn emails komen altijd aan maar heel regelmatig zeggen de ontvangers dat ze geen attachments zien terwijl ik die er wel heb aangehangen en ze ook aan de kopie naar mezelf hangen. Meestal gaat dat om pdf attachments maar ook fotos kan dezelfde problemen opleveren.
Wat kan er aan de hand zijn?
1) Kijken de ontvangers niet goed? De attachments kunnen heel klein in een boven onder hoekje vermeld zijn.
Denk het niet maar goed.
2) Het is opvallend vaak het geval bij emails die ik naar mensen stuur die alleen met phones of tablets werken, ik neem aan met android. Is dat het probleem?
3) Is er een provider die de attachments zonder het te melden weggooit?
4) Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik eraan doen. Een ander email account gebruiken? Bvb gmail?
Wat kan er aan de hand zijn?
1) Kijken de ontvangers niet goed? De attachments kunnen heel klein in een boven onder hoekje vermeld zijn.
Denk het niet maar goed.
2) Het is opvallend vaak het geval bij emails die ik naar mensen stuur die alleen met phones of tablets werken, ik neem aan met android. Is dat het probleem?
3) Is er een provider die de attachments zonder het te melden weggooit?
4) Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik eraan doen. Een ander email account gebruiken? Bvb gmail?
[ Voor 6% gewijzigd door gribo op 23-12-2017 23:41 ]