Toen de overstap naar Trueserver bekend werd gemaakt werd er ook gezegd dat er door de Oppertweaker een story over het hostingsverleden zou worden geschreven... Ik wacht nog immer?? Ben benieuwd of dat nog komen gaat??
Het wordt vast wel een LAP tekst tochOp donderdag 12 juli 2001 08:14 schreef Femme het volgende:
Eerst moet ik nog een .plannetje afmaken.
"Van slechte naar goede server."Op donderdag 12 juli 2001 09:03 schreef Femme het volgende:
Ik heb 't compact gehouden.
Ja das wel compact
Je haald me de woorden uit de mond...Op donderdag 12 juli 2001 06:50 schreef Charliee het volgende:
Toen de overstap naar Trueserver bekend werd gemaakt werd er ook gezegd dat er door de Oppertweaker een story over het hostingsverleden zou worden geschreven... Ik wacht nog immer?? Ben benieuwd of dat nog komen gaat??
Ik wou net hetzelfde vragen....
Maareh : wanneer denken jullie dat het klaar is ?
* Destruction wil het dan iig wel even lezen....
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Je kan al een hoop geinige dingetjes vinden, door in [forum=15] "alle topics laten zien" te selecteren, en dan lekker vanonder af aan te gaan lezen.Op donderdag 12 juli 2001 14:18 schreef pier het volgende:
[..]
Je haald me de woorden uit de mond...
Ik wou net hetzelfde vragen....
Maareh : wanneer denken jullie dat het klaar is ?
* JvS wil het dan iig wel even lezen....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die optie werkt bij mij dus niet meer.Op donderdag 12 juli 2001 16:51 schreef JvS het volgende:
[..]
Je kan al een hoop geinige dingetjes vinden, door in [forum=15] "alle topics laten zien" te selecteren, en dan lekker vanonder af aan te gaan lezen.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Pagina: 1