Ik nu een Honeywell Chromotherm 4 kamer thermostaat (type aan/uit). Echter ik wil op de achtergrond met behulp van Domoticz de kamer temperatuur regelen. Omdat ik deels vloerverwarming heb, wil ik de kamer temperatuur langzaam laten stijgen (met 0.1 graad per uur), zodat zoveel mogelijk van de warmte van de vloerverwarming gebruik wordt zonder dat de vloer extreem warm wordt. Tevens houd ik de retour temperatuur van de CV-water zo laag mogelijk (normaal gesproken wordt dit door de opentherm regeling geregeld?). Het in/uit schakelen van de CV met behulp van een relais wil ik parallel doen aan de bestaande Honeywell. Hierdoor is de computer regeling gemakkelijk uit te schakelen en de bediening wordt dan weer overgenomen door de Honeywell. Met behulp van een draadloze Oregon temperatuur meter meet ik de stijging/daling van kamertemperatuur op 0.1 graad.
Kan ik met behulp van een 230V relais deze parallel schakelen op de Honeywell? Met behulp van een klikaan/klikuit kan ik aan de 230V zijde kan ik het relais met behulp van Domoticz in/uit schakelen?
Kan ik met behulp van een 230V relais deze parallel schakelen op de Honeywell? Met behulp van een klikaan/klikuit kan ik aan de 230V zijde kan ik het relais met behulp van Domoticz in/uit schakelen?