Toon posts:

Externe harde schijf aan een Sony Smart TV.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb net een nieuwe TV gekocht (een Sony KD-43XE7004). Nu wil ik dingen kijken die op mijn harde schijf staan, hoe doe ik dat het makkelijkst? Ik weet nog dat toen ik op vakantie was ik gewoon mijn harde schijf aan een TV aansloot in het hotel via de USB poort, en ik die schijf gewoon kon benaderen. Nu had ik dit ook verwacht bij mijn nieuwe TV maar die ziet niet eens dat ik een harde schijf heb aangesloten.

Komt dat omdat mijn harde schijf in ExFat is geformatteerd? Ik heb begrepen dat een Sony TV alleen NTFS kan lezen? Nu heb ik zelf een Mac die weer geen NTFS kan lezen, is de makkelijkste oplossing dan om Paragon NTFS te kopen?

En hoe zit het met het bedanderen van een schijf via de WiFi? Ik kan mijn harde schijven die aan mijn router zitten aangesloten (een oude Airport Extreme) gewoon vanaf mijn laptop benaderen. Mijn TV zit op hetzelfde netwerk aangesloten, maar hoe kan ik daar de harde schijven zien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Serviio Console gevonden om van mijn computer naar mijn TV te streamen.

YouTube: How to... use your BRAVIA or Sony Blu-ray player to view digital med...