Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPSpiekker
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-07 09:56
Het volgende

ik heb vandaag mijnj GTX 1060 3GB even uit de PC gehad en nu werkt het geluid vind de HDMI niet meer iemand een idee
...
Alvast Bedankt
Jean-Paul

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-07 06:20
Het volgende

Hier wordt inzet vereist zoals:

Een lijst met je hardware.

Wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.

Kortom, dit is geen helpdesk en onze glazen bollen zijn tijdens de kerstborrel verloren gegaan.

Dus, wil je goed advies, werk dan je topic start even bij ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:11
Rechtsklik op het speakericoontje onderin je taakbalk, klik op afspeelapparaten en stel de HDMI output als standaardapparaat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPSpiekker
Nielson als ik dat doe zie ik geen HDMI staan alleen S/PDIF als keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:55
Nou, om te beginnen dan maar: zit je videokaart er nu wel goed in? Kabels goed vast? Hoe zit de rest aangesloten? Waar loopt die HDMI-kabel naartoe?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPSpiekker
Vervelende is dat hij het eerst wel heeft gedaan met HDMI naar de monitor maar ik heb mijn oude kaart verkocht en de koper wou hem nog werkend zien, prima natuurlijk.
Maar dat betekende dat ik de kaart er uit moest halen en na het laten zien van de oude kaart mijn nieuwe er weer in gezet en toen in eens geen geluid meer.
Heb ook ander kabel gebruikt en alles zelfs een andere monitor maar geen succes.
Wat Nielson aangaf heb ik bekeken maar heb de mogelijk hield niet eens om HDMI als optie te kiezen.
De koptelefoon doet het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Gaan we weer.

Hoe zit de rest aangesloten? Waar loopt die HDMI-kabel naartoe? Waar zou het geluid uit moeten komen?

Voordat we je kunnen helpen moet je wel alles vertellen. Wij kunnen niet raden hoe je opstelling eruit ziet. Ik zit nu maar een beetje te gokken wat het zou moeten zijn. Ik gok een driver, maar, hell, dat baseer ik maar op de post die je net gaf.

Verder: Wat voor videokaart heb je er tijdelijk ingeprikt? Drivers opnieuw geinstalleerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Nat-Water op 24-12-2017 14:18 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPSpiekker
Nou ik ben er uit 3 keer de driver moeten installeren maar toen kreeg ik meer keuzes waaronder de hdmi

Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-07 10:19

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Dit heb ik regelmatig, mijn oplossing is computer uit aan de kabel friemelen en weer opstarten en meestal is er weer geluid.
Geen idee wat het is, de computer staat stil als een stokstaartje en nog gebeurt dit.
AMD FX 8350
16GB
GTX 980

[ Voor 22% gewijzigd door Bitfighter op 24-12-2017 14:44 ]

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Als je het netjes wil doen: Met DDU de oude drivers deinstalleren: http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html

Dan vervolgens bij Nvidia de nieuwe driver die wel bij je kaart past zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mooi dat je eruit bent, maar dit is een topic van lik-m'n-reet.

Als je wilt dat wij je zinnig kunnen helpen hebben we volledige, nauwkeurige info nodig en is het erg handig als je zelf eerst aan de slag gaat en dan ook de moeite neemt met ons te delen waar het exact mis gaat.

Dit was niet eens een hardwareprobleem, maar een andere default audioapparaat in je besturingssysteem. Daarvoor drie keer de driver te herinstalleren is ongever als drie keer naar de garage gaan om je dagteller te resetten 8)7

Voor de volgende keer graag lezen:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.