Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn begint te spinnen als een gek in Overwatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers,

heb sinds 1 maand een mooie gaming pc gebouwd.
zowie ec2-a dit is mijn muis, en mijn muismat is steelseries steelseries qck heavy ( soft muis mat )

Maar heb sinds kort problemen met mijn muis soms dat hij automatisch naar rechts gaat zonder dat ik hem beweeg, of dat mij muis naar rechtsonder knalt en mijn character begint te spinnen als een gek.

Zodra ik dpi knop indruk is het weer weg, maarja tegen die tijd ben ik al dood.

Mijn muis staat op 1600dpi en 4 mouse sensitivity ingame.
Ik had dit probleem week geleden nog niet stond mijn muis op 1600 dpi en 7.5 mouse sensitivity ingame.

Nu lees ik verschillende dingen dat je nieuwste drivers moet instaleren, je pc op virussen moet scannen, geen goedkope muis moet kopen. Naja dat is voor mij allemaal niet van toepassing.

Mijn muis mat is schoon, geen rare. Soft muis mat moet ook niet uitmaken met mijn muis., Lens is schoon van mijn muis.

Ik las wel iets weet niet of waar is,

1. Dat kan liggen als je muis optilt ( nu weet ik niet of ik dat doe ) zou zomaar kunnen.

2. Te hoge DPI gebruikt van je muis en te lage dpi ingame, niet lekker soepel loopt ( mensen zeggen dat niet uit maakt hoe goed je muis is of niet ) Iemand hier ervaring mee ?

3. Muis defect ( lens )

4. iets anders ?????

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11 21:20

Zorian

What the fox?

Klinkt als een defecte sensor, lekker terugsturen voor garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees steeds meer dat muis optillen bij Zowie EC2-A niet echt lekker werkt, bij veel meer merken niet maar vooral bij Zowie EC2-A ga thuis toch maar is testen

Verwijderd

Heb dezelfde muis maar ik til hem nooit op en heb zelf nooit zoiets ondervonden