• jjchriz
  • Registratie: maart 2017
  • Niet online
ik wil de moto g5 plus kopen, maar ik zag dat de kans groot was dat na het mobile world congress de prijs daalt omdat er dan waarschijnlijk een nieuwe motorola zou worden uitgebracht.

nu volg ik de prijzen van de grote webshops een paar maanden en de prijs lijkt niet onder de 245 euro te komen (bij de grotere betrouwbare webshops)

maar het aanbod lijkt wel te verminderen..

zijn er mensen die meschien advies kunnen geven of ik beter nu kan kopen of beter kan wachten?

ik heb geen haast. mn moto g3 2015 doet t nog goed dus ik houd het nog wel even vol.
maar als ie straks niet meer te koop is dat zou een beetje zunt zijn..

ik hoop dat ik advies krijg. bedankt voor het antwoorden bij voorbaat. durf eigenlijk nooit te posten op tweakers omdat de mods hier zo precies zijn vergeleken met bijvoorbeeld de "off topic" forum op steam maar ik denk dat ik hier wat betere qualiteit advies kan krijgen :)

• _JGC_
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:33
De G5 is net opgevolgd door de G5S, dus ik vermoed niet dat prijzen heel erg gek gaan doen op de korte termijn.

• henkebek
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:25
Even goed aanbiedingen in de gaten houden. Hij is al een paar keer voor flink minder dan € 200,- in de aanbieding geweest. Laagste wat ik voorbij heb zien komen was € 179,- bij Coolblue.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 18:39
Als je geen haast hebt zou ik lekker doorsparen, is deze er niet meer is er wel weer wat anders goeds voor in de plaats.

• Puddi Puddin
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09:17
Lekker door sparen. Moto G5 Plus is niet het nieuwste toestel en zou snel wat ouder worden. Waar je naar kunt kijken is Android One smartphones en telefoons die met Android 8.0 out of the box komen aangezien zij dan Treble ondersteunen en je sneller updates zou moeten verwachten.

• jjchriz
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:48:
Lekker door sparen. Moto G5 Plus is niet het nieuwste toestel en zou snel wat ouder worden. Waar je naar kunt kijken is Android One smartphones en telefoons die met Android 8.0 out of the box komen aangezien zij dan Treble ondersteunen en je sneller updates zou moeten verwachten.
dankjewel voor dat antwoord. ik had dat "treble" compleet gemist. ziet er interessant uit.

ik denk dat ik dan inderdaad maar ff wacht.

• jjchriz
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:48:
ik zag net dat de moto G wel de 8.0 update krijgt..

is er dan alsnog een reden om te wachten. treble zit in android 8.0 toch?

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 18:39
Treble zit volgens mij alleen op nieuwe toestellen die af fabriek met Oreo geleverd worden. Dit omdat de partitie indeling afwijkt tov vorige Android versies hiervoor.

• jjchriz
  • Niet online
swhnld schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:59:
Treble zit volgens mij alleen op nieuwe toestellen die af fabriek met Oreo geleverd worden. Dit omdat de partitie indeling afwijkt tov vorige Android versies hiervoor.
ah oke. heb je een bron hiervoor bij de hand toevallig? :)

• BounceCloud
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:45
Leuke aanbieding voor de G5plus: https://www.amazon.de/gp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

Wellicht het overwegen waard? :)

• Puddi Puddin
jjchriz schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:37:
[...]

ah oke. heb je een bron hiervoor bij de hand toevallig? :)
Alle toestellen die nieuwe uitkomen met Oreo moeten perse Project Treble ondersteunen. Nu is de slimmigheid om hem met Nougat uit te brengen en hem daarna te updaten naar Oreo. Gewoon kijk naar toestellen die wellicht met Oreo komen of Android One!

[Voor 9% gewijzigd door Puddi Puddin op 10-01-2018 08:47]

• jjchriz
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Alle toestellen die nieuwe uitkomen met Oreo moeten perse Project Treble ondersteunen. Nu is de slimmigheid om hem met Nougat uit te brengen en hem daarna te updaten naar Oreo. Gewoon kijk naar toestellen die wellicht met Oreo komen of Android One!
ja dit vond ik ook uit. over een maandje (?) komt the mobile world congress. ben benieuwd wat we daar gaan zien.

nu hopen dat de fabrikanten geen smerige streken uithalen en telefoons uitbrengen met een oudere android versie.. dat zou flauw zijn..

mn moto g3 begint steeds meer rare streken uit te halen dus ik hoop dat er wel goede budget toestellen uitkomen.

• Puddi Puddin
jjchriz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:34:
[...]

ja dit vond ik ook uit. over een maandje (?) komt the mobile world congress. ben benieuwd wat we daar gaan zien.

nu hopen dat de fabrikanten geen smerige streken uithalen en telefoons uitbrengen met een oudere android versie.. dat zou flauw zijn..

mn moto g3 begint steeds meer rare streken uit te halen dus ik hoop dat er wel goede budget toestellen uitkomen.
Mwja die streken, of natuurlijk ook denken dat updates nu nog makkelijker kunnen waardoor support nog minder kan.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee