Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Frenkman
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 05-06-2019
Na een ZTE Blade en een ZTE nubia Z7 mini gehad te hebben zou ik graag met volle tevredenheid mijn nubia weg voorzetten :)

Daarom had ik graag de nubia Z17 miniS gekocht, alleen vind ik er steeds minder info over of deze wel zal werken hier in Belgie/Nederland.

Op geekbuying.com heb ik hem gevonden voor 270€, er zou nederlands en google play store op geinstalleerd staan.
Zou dit te vertrouwen zijn zodat de telefoon hier goed zal werken?
Bij mijn vorige 2 ZTE's is dit in ieder geval goed meegevallen

Is de stite Geekbuying.com betrouwbaar?
https://www.geekbuying.co...one-Navy-Blue-387762.html

Of is deze site misschien beter/betrouwbaarder?
https://www.cect-shop.com...z-android-7-1-4g-lte.html

Indien er mensen zijn mij kunnen overtuigen om voor iets anders te kiezen rond dit budget mogen jullie altijd een voorstel doen.
Camera is voor mij belangrijk, de rest maakt niet zoveel uit

[Voor 10% gewijzigd door Frenkman op 23-12-2017 14:30]

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:14
Ik heb zonder problemen spullen via Geekbuying gekocht.

• Frenkman
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 05-06-2019
Bedankt, als het de ZTE wordt ga ik hem bestellen op geekbuying.com.

Ik vind het wel vreemd dat hier zo weinig over de Z17miniS wordt gesproken, in mijn ogen een topper in zijn prijsklasse.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:14
Dit is aankoopproces, kijk elders in bijvoorbeeld dit deel of er een specifiek topic is over deze telefoon, of kijk in het Chinese smartfoon topic deel 3.

Android-smartphones

• Arisco
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2019
Hoi Frenkman
Mijn Nubia Z7 mini kwam ook van Geekbuying.
Ik ben ook aan het kijken naar een Z17miniS
Ik zit op het KPN netwerk en heb nu vaak 4G op de hoge frequentie
Op de Z17 miniS zit ook de B20 band (800Mhz) voor de 4G lage frequenties (dat is meer voor binnen in gebouwen)
De Nederlandse taal is ook aanwezig
Bij een internationale versie installeren ze ook play store
Groetjes Dick

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True