Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDH1
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01-2024
Hallo allemaal.

Ik heb een iPhone 7 en Android wear geïnstalleerd. Ik krijg wel whatsapp notificaties(met naam van afz.) binnen op mijn fossil q explorist. Ik kan niet reageren. Dit moet via de iPhone zelf. Eigenlijk alle push berichten van de apps op de iPhone waarvan ik pushberichten aan heb staan. krijg ik op de smartwatch binnen. Agenda doet het ook.

Het probleem waar ik mee zit is dat ik op de smartwatch een app heb staan met contacten. Maar zodra ik die aan klik wordt er niks gevonden. Ik zou namelijk kunnen bellen met dit horloge. Niet dat ik dat ga gebruiken. Maar wel leuk als dat werkt

Nu had ik via internet gelezen dat je via je iPhone naar instellingen. Accounts. Nieuw account. Een Google account kon aanmaken en je contacten kon synchroniseren van iPhone naar google. En zo dacht ik misschien de contacten naar Mn smartwatch te krijgen. Maar ik wordt daar bij het inloggen bij nieuw account. iedere keer terug gegooid op de zelfde pagina.
Wel krijg ik mail van Google dat mijn iPhone niet beschikt over de nieuwste apps. En een beveiligings mail.

Weet er iemand hiervan iets af? Hoe krijg ik mijn contacten wel zichtbaar op de fossil q Explorist.

Alvast bedankt

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@RDH1 dubbel met: Fossil q explorist met Android wear contacten. Graag daar verder.

Dit topic is gesloten.