Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Patrick_6369
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19:28
Mijn Galaxy Tab A heeft een update gehad naar Android 7.1.1 (Nougat volgens mij). Sindsdien werkt de Bleutooth niet meer. Ik kan de Bluetooth in de instellingen wel nog aan zetten, echter wordt de schuifregelaar dan niet blauw, verschijnt het symbooltje niet in de balk en kan ik met niets en niemand verbinden.

Ik vind online wel anderen met hetzelfde probleem, maar dat zijn redelijk oude topics en artikelen (begin dit jaar veel). Daarin staat geen oplossing gegeven, behalve dat het probleem bij Google bekend is en het wachten is op een oplossing. Of terugzetten naar fabrieksinstellingen en de update naar Nougat niet opnieuw uitvoeren.

Nu ben ik benieuwd of er sindsdien daadwerkelijk nog geen verbetering heeft plaatsgevonden en die reset dus nodig is, of dat ik gewoon niet goed genoeg heb gezocht? Hopelijk weten de collectieve tweakers meer! Bedankt alvast!

Update: bellen met de Samsung helpdesk leverde op dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen voldoende moest zijn. En dat was het!

[Voor 7% gewijzigd door Patrick_6369 op 18-01-2018 14:51. Reden: Oplossing]

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True