Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bittrex koers dollars

Pagina: 1
Acties:

• Remodb
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 23-12-2017
Ik koop in Bittrex verschillende munten, zoals neo, gulden en ripple met bitcoins. Echter kan ik nergens terug vinden tegen welke dollar koers ik deze munten gekocht heb. Is dat ergens terug te vinden?

En klopt het dat als ik ze met bitcoin koop, ik wel winst maak tov de bitcoin koers, maar als de bitcoin zelf daalt ik er niet heel veel mee opschiet in euros?

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Wat betreft dat laatste: valutarisico :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:40
Ik gebruik deze extension in Chrome. die toont een USD waarde in je wallet en orderboek.

• rkvvkevin
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:49
Bij de betreffende munt kan je onderin jou order historie zien. Zo kun je precies zien tegen welke prijs je ze hebt aangeschaft

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16:45

DirtyBird

Praktiserend denker

De bitcoinwaarde maakt niet zoveel uit zolang de btc/neo (bijvoorbeeld) evenredig stijgt met de btc daling.
Of dat zo is weet ik niet, maar als btc daalt en btc/neo blijft gelijk ga je de boot in ja.

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True