Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gamen en de standaard dingen zoals browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik heb geen mega groot budget a.t.m. denk aan rond de 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Momenteel heb ik deze build:
Behuizing: Cooler Master N300
Voeding: Cooler Master B500 ver.2 500W
Processor: Intel Core i5-6400
Moederbord: MSI B150M PRO-VDH
Geheugen: DDR4 2133MHz 8GB
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX750Ti
Opslag: Seagate 1TB SATA600 7200RP
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan de RAM en/of de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben zelf meer een NVIDIA en Intel liefhebber maar als een item van een ander merk beter presteert qua prijs vind ik het geen probleem deze te gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik speel zelf de games Fortnite en PUBG het meest, deze games kan ik nu wel decent spelen maar ik zou graag wat meer performance willen hebben.
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil iets gaan upgraden, maar ik weet niet precies wat.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gamen en de standaard dingen zoals browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik heb geen mega groot budget a.t.m. denk aan rond de 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Momenteel heb ik deze build:
Behuizing: Cooler Master N300
Voeding: Cooler Master B500 ver.2 500W
Processor: Intel Core i5-6400
Moederbord: MSI B150M PRO-VDH
Geheugen: DDR4 2133MHz 8GB
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX750Ti
Opslag: Seagate 1TB SATA600 7200RP
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan de RAM en/of de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben zelf meer een NVIDIA en Intel liefhebber maar als een item van een ander merk beter presteert qua prijs vind ik het geen probleem deze te gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik speel zelf de games Fortnite en PUBG het meest, deze games kan ik nu wel decent spelen maar ik zou graag wat meer performance willen hebben.
Ga je overklokken?
Nee, dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil iets gaan upgraden, maar ik weet niet precies wat.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
[ Voor 57% gewijzigd door Julesje op 22-12-2017 22:57 . Reden: Duidelijker ]