Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017061

Topicstarter
Dag,

Gisteren heb ik een Ethereum aankoop gedaan en naar mijn Cryptonator wallet laten sturen. Een dag eerder had ik een gelijke aankoop gedaan en dit ging prima.
Maar nu heb ik de munten niet ontvangen.

Ten eerste zag ik in etherscan.io dat er een node probleem was welke een paar uur later was opgelost. De transactie is succesvol en op etherscan zie ik ook mijn saldo staan. Maar hoe komen de munten nu uiteindelijk alsnog door in mijn wallet? Het adres klopt, is exact gelijk aan de vorige transactie.

Kan ik zelf iets doen om bijv. de wallet te verplaatsen naar een andere site waardoor deze misschien opnieuw gesynchroniseerd wordt? Of moet ik lijdzaam wachten totdat de helpdesk (ik heb ze uiteraard al gemaild) dit misschien een keer oplost?

Iemand een suggestie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17

BCC

Het geld is er, Wallet heeft dat alleen niet door. Is je lokale chain wel up to date voor cryptonator? Ik heb daar geen ervaring mee dus weet niet exact hoe hij werkt.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor je reactie. Fijn te horen dat het geld er wel is. Ben nu een beetje gerustgesteld. Maar ik heb ik ook geen idee hoe dat met de lokale chain werkt.
Zal eens kijken of ik daar nog iets van kan vinden.
Ben bang dat het dus nog wel even duurt voor ik over de coins kan beschikken. Nou ja, ze zijn vandaag toch zo'n 30% minder waard geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:02
Als je op etherscan kan zien dat het geld in de wallet staat, staan de ethers indd in die wallet. Ik heb zelf geen ervaring met cryptonator, maar begrijp dat het een online wallet is? Je zou kunnen proberen met je private key bij je wallet op myetherwallet te kunnen komen. Hoe log je in op cryptonator als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb myetherwallet zojuist geprobeerd maar het blijkt dat cryptonator.com geen export/import van een private key ondersteund.. Toch bedankt voor de tip!

Cryptonator is idd een online wallet en exchange service. Je logt daar op in met een gebruikersnaam/ww. Je krijgt wel een secret key for recovery van je account, maar dus geen private key van een specifieke wallet. Er zijn diverse wallets die je in dit account kunt gebruiken van diverse soorten munten. Maar helaas kun je dus je private key niet exporteren...

Ik denk dat me niets rest dan afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:02
Staan ze er inmiddels wel op? De meeste exchanges wachten een aantal block confirmations voordat je coins kan verhandelen. Ook al is je transactie geverifieerd en staat het in de wallet van de exchange, moet je dus alsnog een tijdje wachten. Bij bittrex bijvoorbeeld moet je 30 block confirmations wachten als je ethereum verstuurd. Normaal duurt dit maximaal een kwartiertje, dus neem aan dat dit bij cryptonator niet veel meer zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nope, helaas niet. Maak me wat zorgen. Ondertussen al meer dan 10.000 blocks dus dat zou het dan toch niet meer moeten zijn.

Dank voor het meedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De munten toch nog ontvangen. Het heeft 9 dagen geduurd maar is uiteindelijk toch goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024805

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb reeds twee maand ethers staan op myetherwallet.
Nu bij inloggen toont mijn etherwallet mijn balans plots niet meer. In etherscan echter nog steeds zichtbaar.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk Diggler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 12:41
Anoniem: 1024805 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:13:
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb reeds twee maand ethers staan op myetherwallet.
Nu bij inloggen toont mijn etherwallet mijn balans plots niet meer. In etherscan echter nog steeds zichtbaar.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb dit een tijdje geleden ook gemerkt, en dat toen wat uitgezocht. Waar het op neerkomt is dat ze op een bepaald moment performantieproblemen hebben willen oplossen door in de achtergrond alle ETHER naar één overkoepelende wallet te sturen. Ik zag namelijk dat all mijn inkomende transacties onmiddellijk werden doorgestuurd. De Wallet toont dus wel nog het juiste saldo, maar in de realiteit staan die ethers op een andere wallet.

Dat was voor mij genoeg om van wallet te veranderen ;)
Pagina: 1