Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HP Elitebook 4840p werkt niet zonder accu

Pagina: 1
Acties:

• Kalimba77
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 15-04-2018
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met m'n laptop (HP Elitebook 8440p) en hoop dat er iemand is die me kan helpen.
Het probleem is als volgt:

Laptop werkt naar behoren met accu en aangesloten op voeding-netstroom maar het probleem ontstaat als ik de stekker uit het stopcontact haal of de voeding uit de laptop. Stop ik de stekker terug in het stopcontact dan werkt de laptop niet meer op de voeding.

Als ik de accu er uit haal en sluit de laptop op de voeding aan dan knippert het voedingslampje 3 keer.

Na een hoop gevloek en accu er in en er uit evenals de voeding er in en er uit herkent de laptop soms weer de voeding en wordt de accu geladen maar op deze manier kan ik de laptop niet meer op verschillende plekken in huis gebruiken.

Op de accu werkt de laptop wel.

Dit is dus geen los contact of kabelbreuk maar wat wel?

• Kalimba77
* het lampje (bliksemschicht logo) knippert 8x zie ik net.

• Kalimba77
Niemand enig idee?

• guido2545
  • Laatst online: 24-02 18:20
Klink als een defecte adapter, welke te weinig spanning geeft

Vakgebied: |Netwerk|Voip|DNS|Hosting|Servers|

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True