Ik heb een Onkyo TR-NX646 in mijn woonkamer. Daar heb ik ook een Sonos Connect aan hangen via de digitale coaxiale verbindingen van beide apparaten. Zo kan ik perfect de muziek van Sonos afspelen in de woonkamer. In de andere ruimtes heb ik losse Sonos speakers staan en het geheel integreert prima; muziek via Sonos in het hele huis.
Nu had ik het plan opgevat om het ook andersom te laten lopen. De Onkyo heeft een Zone 2 Line Out (rood/witte tulp) en de Sonos Connect heeft een Line In (rood/witte tulp). Ik dacht door dit aan te sluiten en zone 2 aan te zetten, signalen van de receiver via de Sonos Connect naar de andere Sonos speakers te kunnen sturen en te beluisteren. Op deze manier (was mijn gedachtengang) kan ik:
Echter....geen geluid via de Sonos speakers. Iemand een idee of kan dit simpelweg niet ?
Nu had ik het plan opgevat om het ook andersom te laten lopen. De Onkyo heeft een Zone 2 Line Out (rood/witte tulp) en de Sonos Connect heeft een Line In (rood/witte tulp). Ik dacht door dit aan te sluiten en zone 2 aan te zetten, signalen van de receiver via de Sonos Connect naar de andere Sonos speakers te kunnen sturen en te beluisteren. Op deze manier (was mijn gedachtengang) kan ik:
- - een concert opzetten via mediastreamer/nas (die ook op de Onkyo is aangesloten) en deze ook in de andere ruimtes via Sonos beluisteren
- -
- Televisiegeluid via Sonos beluisteren in ruimtes waar ook weer een televisie staat om beter geluid te krijgen dan het standaard geluid van de TV daar
Echter....geen geluid via de Sonos speakers. Iemand een idee of kan dit simpelweg niet ?
"We're not computers, Sebastian. We're physical."