Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wifi langzaam na standby periode

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• ACW_Cook
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-01-2018
Hoi,

Ik zit met een wifiprobleem. Telkens als ik mijn laptop op standby zet of dichtklap, en daarna weer opendoe, is mijn wifi erg traag. Het helpt wanneer ik mijn wifi verbinding vergeet en weer opnieuw inlog of de hele laptop weer opstart. Waar komt dit door, want het hele proces is nogal omslachtig. Dit gebeurt bij alle wifi's waar ik mee verbind.

Mijn laptop is een surface pro 3 op windows 10. Heeft iemand een suggestie om dit op te lossen?
Alvast bedankt!

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Is dat meetbaar en reproduceerbaar? Check eens de Windows event logs, om te zien of je daar errors of warnings tegenkomt.

Ga je in dit topic wel reageren, als iemand je probeert te helpen? Wel zo aardig ;)

[Voor 7% gewijzigd door Evanescent op 22-12-2017 16:05]

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11:02
Welke driver versie gebruik je? Helaas is de Surface 3 niet heel sterk in WiFi, maar mogelijk dat een driver update helpt.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Masimo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 31-03 23:12
Je kunt een eenvoudig een bat-bestandje maken om even je wifi uit en weer aan te zetten.
Wil nog wel eens helpen:

netsh interface set interface "xxxx" disable
netsh interface set interface "xxxx" enable

xxxx vervangen door de naam van je eigen netwerkverbinding.

• DeComponeur
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-02 18:40
Het schijnt dat als je hebt geüpdatet van Win 8(1) naar Win 10 er problemen kunnen ontstaan.

Misschien staat hier een oplossing (WiFi chip Marvell 88W8897)

https://answers.microsoft...9d641ff7e6?page=39&auth=1

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True