Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag met dit systeem de nieuwste games op lage tot medium settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €800,- gaan kosten, iets erboven kan natuurlijk ook maar €850,- is het limiet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit wordt mijn eerste pc dus ik heb geen componenten of randapparatuur die ik in dit systeem wil gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb voor deze behuizing gekozen omdat deze precies op de plek past waar ik de pc wil neerzetten. Verder zou ik graag van jullie willen weten of het moederbord goed genoeg is of dat ik beter een andere kan kiezen. Ook wil ik graag weten of een 550 watt voeding groot genoeg is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat merken betreft heb ik een voorkeur voor een intel processor, ik sta echter wel open voor andere merken als deze een verbetering zijn voor het systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Afgezien van de eerder genoemde eis m.b.t. de behuizing heb ik geen andere eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening willen horen over het systeem en de evt verbeterpunten.
Ik wil graag met dit systeem de nieuwste games op lage tot medium settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €800,- gaan kosten, iets erboven kan natuurlijk ook maar €850,- is het limiet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit wordt mijn eerste pc dus ik heb geen componenten of randapparatuur die ik in dit systeem wil gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 184,50 | € 184,50 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 47,95 | € 47,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G | € 240,- | € 240,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,29 | € 44,29 |
1 | Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX | € 82,95 | € 82,95 |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,- | € 22,- |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Corsair CX550M | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 50,95 | € 50,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 819,49 |
Ik heb voor deze behuizing gekozen omdat deze precies op de plek past waar ik de pc wil neerzetten. Verder zou ik graag van jullie willen weten of het moederbord goed genoeg is of dat ik beter een andere kan kiezen. Ook wil ik graag weten of een 550 watt voeding groot genoeg is?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat merken betreft heb ik een voorkeur voor een intel processor, ik sta echter wel open voor andere merken als deze een verbetering zijn voor het systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Afgezien van de eerder genoemde eis m.b.t. de behuizing heb ik geen andere eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening willen horen over het systeem en de evt verbeterpunten.