Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwere, grafisch zware games op ultra met hoge FPS. Verder speel ik veel CS, maar dit speel ik op een dusdanig lage resolutie dat fps hier geen probleem zal zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het rond de €2500 zit is het prima, maar voor minder mag het natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vanuit mijn oude PC zal alleen de opslag meegenomen worden (2TB HDD/128GB SSD voor windows alleen). Los daarvan heb ik alle benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het behalen van hoge FPS toch wel een 1080ti. Weet niet of nu 16/32 gb RAM te nemen, momenteel heb ik 16, maar naar de toekomst kijkende is 24/32 misschien niet verkeerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor graag bij Intel houden, voor GPU niet zo zeer, zit te twijfelen tussen de ASUS en EVGA variant.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zal binnen korte periode een 1440P 144hz monitor aanschaffen, dus hoop ondanks de resolutie nog prima FPS te behalen.
Ga je overklokken?
In de toekomst zal ik gaan overklokken, vandaar ook de keuze qua processor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of de bij elkaar gezochte setup bij elkaar past en optimaal benut wordt.
De nieuwere, grafisch zware games op ultra met hoge FPS. Verder speel ik veel CS, maar dit speel ik op een dusdanig lage resolutie dat fps hier geen probleem zal zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het rond de €2500 zit is het prima, maar voor minder mag het natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vanuit mijn oude PC zal alleen de opslag meegenomen worden (2TB HDD/128GB SSD voor windows alleen). Los daarvan heb ik alle benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het behalen van hoge FPS toch wel een 1080ti. Weet niet of nu 16/32 gb RAM te nemen, momenteel heb ik 16, maar naar de toekomst kijkende is 24/32 misschien niet verkeerd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor graag bij Intel houden, voor GPU niet zo zeer, zit te twijfelen tussen de ASUS en EVGA variant.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zal binnen korte periode een 1440P 144hz monitor aanschaffen, dus hoop ondanks de resolutie nog prima FPS te behalen.
Ga je overklokken?
In de toekomst zal ik gaan overklokken, vandaar ook de keuze qua processor.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of de bij elkaar gezochte setup bij elkaar past en optimaal benut wordt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 869,- | € 869,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | be quiet! Silent Base 600 Zwart/Zilver Window | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 215,- | € 215,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 147,- | € 147,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.111,94 | |
1.6 | Small Number | Huge Memories