Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fossil Q Explorist met Android wear contacten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RDH1
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 30-12-2017
Heb sinds kort een fossil q explorist smartwatch. Android wear geïnstalleerd op mijn iPhone 7. Gekoppeld en verbinding bevestigd.
Ik krijg keurig meldingen binnen van whats app agenda telefoontjes. Maar zodra ik via de smartwatch contacten aan klik staan deze er niet in. Contacten kunnen niet worden gevonden.

Nu kom ik hier niet verder mee en al meerdere internet site af zitten te zoeken naar antwoorden of tips om geactiveerd te krijgen. Maar tot nu toe vergeefs.

Mail notifications krijg ik ook niet maar hier heb ik nog geen aandacht aan gegeven.

Google feed is geïnstalleerd.
Naar mijn idee had ik mijn contacten allang moeten zien op de smartwatch.

Heeft iemand ideeen?

Alvast bedankt

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@RDH1 welkom op Tweakers.

Je topic hoort niet thuis in Android, maar in de WAO, aangezien het een smartwatch is. Maar aangezien je verbonden bent met een iPhone en de kennis over die dingen voornamelijk in 'IOS' te vinden is, schopje naar die kant.

• Gilbertboelens
  • Laatst online: 02-02-2018
Heb ook het probleem dat mijn contacten niet op mijn fossil horloge komen te staan,op mijn vorige gsm
gaat dit als niks ( samsung 4 mini android) met Iphone 6 lukt het aan geen kanten, fossil Q app werkt ook niet krijg daar altijd een melding syncronisatie fout , moest je het eventueel kunnen op lossen kan u het plaatsen op deze site mvg Gilbert

• RDH1
  • Laatst online: 30-12-2017
Ik heb uiteindelijk mijn contacten op de watch gekregen. Maar daar blijft het ook bij. Kan niet bellen of smsen.

Hiervoor moet je je iOS contacten over zetten naar een Google account. Ff googelen. Ik zelf heb het via een app gedaan.

Fossil q app werkt niet echt goed met de fossil q explorist. Volgens mij omdat je echt een smartwatch heb. En die app alleen voor hybride horloges is.

Via Android wear kan je wel conecten.

• burrfoot
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16-10 16:51
Op mijn Asus ZenWatch zie ik alleen de contacten die gekoppeld zijn aan mijn Google account. Alles wat ik heb toegevoegd aan mijn Apple ID (wat toevallig hetzelfde emailadres is maar dus synchroniseert via Apple server) is wel zichtbaar in de telefoon (iPhone 7 met iOS 11.2.1). Ik gebruik de Android Wear app uit de appstore .

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

• Gilbertboelens
  • Laatst online: 02-02-2018
Bedankt voor de reakties ik probeer het nog eens.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True