Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-07 13:29
Half januari mag ik mijn abonnement verlengen en ik wil jullie hulp inroepen om tot een juiste keuze te komen.

Ik zoek een?
Vervanger voor mijn Moto G5 plus

Wat is je budget?
Abonnement (5gb en onbeperkt bellen) maximaal 25 euro per maand en maximaal 290 euro bijbetaling voor het toestel

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, browsen, whatsapp, muziek luisteren, hartloop tracking en goede foto's maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu al weken tussen onderstaande toestellen maar mochten jullie betere opties hebben, altijd goed!
LG V30
Samsung S8
HTC U11 valt af, is te groot voor mijn handen
Nokia 8
Oneplus 5T

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind de foto's van mijn G5 plus onvoldoende, vooral bij minder licht levert dit toestel geen goede plaatjes af. Ook vind ik het update beleid belangrijk, de Moto hangt nog op de security update van september en dat vind ik zelf onvoldoende.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 20:20

Deathchant

Don't intend. Do!

Lees ik dan goed dat camera en updatebeleid 't belangrijkst zijn? Je hebt verder geen eisen aan het type behuizing, kleurechtheid van 't scherm of andere zaken? Ik zou sowieso bij de HTC U11 of sgs8 uitkomen wat betreft camera,die zijn gewoon sowieso beter dan de rest.
Zowat de meeste fabrikanten beloven updates tot 2 jaar na release.
De meeste update zekerheid zul je met een Google Pixel 2 (XL) hebben. Maar die zit flink hoger qua prijs.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Deathchant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:31:
Lees ik dan goed dat camera en updatebeleid 't belangrijkst zijn? Je hebt verder geen eisen aan het type behuizing, kleurechtheid van 't scherm of andere zaken? Ik zou sowieso bij de HTC U11 of sgs8 uitkomen wat betreft camera,die zijn gewoon sowieso beter dan de rest.
Zowat de meeste fabrikanten beloven updates tot 2 jaar na release.
De meeste update zekerheid zul je met een Google Pixel 2 (XL) hebben. Maar die zit flink hoger qua prijs.
Dat klopt, type behuizing maakt me niet veel uit en andere zaken zijn onderschikt voor mij. Zou leuk zijn als de telefoon draadloos kan laden en een OLED scherm heeft maar is geen vereiste. De Pixel is inderdaad het beste met mijn eisen maar helaas flink boven budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 22:48
Als ik naar je budget kijk valt ook de V30 af. Die vindt je niet icm abo en bijbetaling tot max 290 euro. Ik denk dat je de keuze kan beperken tot de Nokia en Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:08
Ik zou de S8 nemen, beste camera volgens mij op dit moment nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Junkyxl schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:17:
Als ik naar je budget kijk valt ook de V30 af. Die vindt je niet icm abo en bijbetaling tot max 290 euro. Ik denk dat je de keuze kan beperken tot de Nokia en Oneplus.
Met een T-Mobile abo red je dat net:

T-Mobile Go verlenging 2 jaar
Basic
€ 17,50
Toestelservice € 13,-
€ 13,00
T-Mobile Samen €5
-€ 5,00
Totaal per maand
€ 25,50
V30 64GB
€ 273,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 20:20

Deathchant

Don't intend. Do!

@jeroen.ijmuiden ik kan voor de SGS8, HTC U11 en Nokia 8 kijken wat ik voor je kan doen met vodafone friends & family. Ik stuur je een DM.

Verstuurd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 22-12-2017 13:15 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Deathchant schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:43:
@jeroen.ijmuiden ik kan voor de SGS8, HTC U11 en Nokia 8 kijken wat ik voor je kan doen met vodafone friends & family. Ik stuur je een DM.
Top, ik heb al Ziggo dus de bundel met 3gb is voldoende icm de verdubbelaar. tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelloos2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-06 16:09
Heb je al een keuze gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Ik heb uiteindelijk mijn antipathie voor Samsung opzij gezet en de s8 gekozen. Bevalt me op de onnodige software na goed. Super camera, mooi scherm en snel. Ook meer updates ontvangen dan tijdens een jaar Moto hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelloos2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-06 16:09
jeroen.ijmuiden schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:03:
[...]

Ik heb uiteindelijk mijn antipathie voor Samsung opzij gezet en de s8 gekozen. Bevalt me op de onnodige software na goed. Super camera, mooi scherm en snel. Ook meer updates ontvangen dan tijdens een jaar Moto hiervoor.
Ik had voor mijn lg v30 ook een moto. (Moto x play) en dat ding kreeg ook amper android updates ondanks dat het bijna stock was. Uiteindelijk na eem update was de moto x zo lamgzaam.geworden dat ik de v30 had gekocht. Welke keuze je ook gemaakt had het zijn allemaal top telefoons! :)
Pagina: 1