Half januari mag ik mijn abonnement verlengen en ik wil jullie hulp inroepen om tot een juiste keuze te komen.
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn Moto G5 plus
Wat is je budget?
Abonnement (5gb en onbeperkt bellen) maximaal 25 euro per maand en maximaal 290 euro bijbetaling voor het toestel
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, browsen, whatsapp, muziek luisteren, hartloop tracking en goede foto's maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu al weken tussen onderstaande toestellen maar mochten jullie betere opties hebben, altijd goed!
LG V30
Samsung S8
HTC U11 valt af, is te groot voor mijn handen
Nokia 8
Oneplus 5T
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind de foto's van mijn G5 plus onvoldoende, vooral bij minder licht levert dit toestel geen goede plaatjes af. Ook vind ik het update beleid belangrijk, de Moto hangt nog op de security update van september en dat vind ik zelf onvoldoende.
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn Moto G5 plus
Wat is je budget?
Abonnement (5gb en onbeperkt bellen) maximaal 25 euro per maand en maximaal 290 euro bijbetaling voor het toestel
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, browsen, whatsapp, muziek luisteren, hartloop tracking en goede foto's maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu al weken tussen onderstaande toestellen maar mochten jullie betere opties hebben, altijd goed!
LG V30
Samsung S8
HTC U11 valt af, is te groot voor mijn handen
Nokia 8
Oneplus 5T
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind de foto's van mijn G5 plus onvoldoende, vooral bij minder licht levert dit toestel geen goede plaatjes af. Ook vind ik het update beleid belangrijk, de Moto hangt nog op de security update van september en dat vind ik zelf onvoldoende.