Toon posts:

Tips voor nieuwe speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om stap voor stap mijn HiFi set te gaan updaten. De eerste stap is nieuwe speakers.
Ik heb zo'n 1000 gulden uit te geven.

Wensen: breed bereik, een mooie en zuivere weergave van met name midden en hoge tonen. "VETTE" bas hoeft voor mij niet zo ;) , voor popmuziek, jazz /fusion en klassiek.

Voordat ik Correct en consorten induik, heeft iemand een tip naar welke ik in het bijzonder moet luisteren?

Verwijderd

blijft persoonlijk... voor 1000 piek misschien in de aanbieding een JBL LX7, is een prachtige speaker!!Anders moet je misschien een paar draadjes in dit forum doorlezen, of zoeken of speakers en 1000 piek max. is al zo vaal geweest dat je zelfs op budget kan zoeken >:)

Verwijderd

hallo,
ik ben zeer creatief geweest nadat ik 1x me AUX had laten ontploffen (een IC binnenin mijn stereo was kapot) en die reparatie voor mijn AUX-ingang was 200 piek...
zoveel geld had ik op dat moment niet dus ik pakte gewoon een heel oud versterker/speakerbox-set (dat ding was 20 piek tegenwoordig 35 piek)
ik nam dat ding vroeger mee op reis voor als we in de auto zaten.
Maar ik knipte de boxen eraf. Vervolgens monteerde ik de 4 boxen van mijn stereo aan de kleine versterker, deed de plug in mijn PC en deed 220 op de versterker en ik had weer geluid in me kamer. En kon fijn me mp3's luisteren. THE END

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jah, ik ben het ermee eens dat er nou wel _erg_ veel "wat moet ik kopen" draadjes komen...

Zoek die maar eens een beetje door, ok?

hier ff een voorzetje:

[search=speakers luidsprekers]

en

[topic=158336]

Daar wordt al heerlijk opgesomd en gediscusseerd :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.