Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fractal Design Define R6 Review: Specs

Pagina: 1
Acties:

• VOODOO_WILLIE
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-04 08:34
@willemdemoor

reviews: Fractal Design Define R6 - Prijzige upgrade met of zonder glas

2e alinea:
quote:
Aan de voorkant kun je een extra 140mm-ventilator kwijt
Zie de specs op: http://www.fractal-design...ne-series/define-r6-black

Front fan: 3 x 120 mm or 2 x 140 mm, 2 x Dynamic X2 GP-14 included

Dus niet 3 x 140 mm en je kan dus geen "extra 140mm-ventilator kwijt". :)

En nog een dingetje:

reviews: Fractal Design Define R6 - Prijzige upgrade met of zonder glas

1e alinea:
quote:
Dat betekent een gesloten deur met in dit geval weer een dun laagje geborsteld aluminium over het plastic
In de features en promovideo wordt dat inderdaad gezegd maar welk eerder model heeft een aluminiumcoating op dat deurtje dan?
Mijn R5 PCGH Edition heeft namelijk gewoon een plastic deurtje wat eruitziet als geborsteld aluminium. Er zit zeer zeker geen aluminiumlaagje op. :)

• Mark_88
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:57

Mark_88

Freelance Nieuwsposter
over de fans heb je gelijk, waarvoor dank. Voor de tweede helft is @willemdemoor toch echt nodig, methinks.

• VOODOO_WILLIE
quote:
Mark_88 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:50:
over de fans heb je gelijk, waarvoor dank. Voor de tweede helft is @willemdemoor toch echt nodig, methinks.
:)

Het lijkt erop dat @willemdemoor op vakantie is ;)

• willemdemoor
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 07-04 10:44

willemdemoor

Redacteur
Ik was een beetje ziek, en inmiddels op kantoor... Maar ook hier geen beschikking over een R5 meer, dus ik kan het je niet met zekerheid zeggen. Maar om alle twijfel met het restje van 2017 uit het raam te gooien, heb ik 'weer' verwijderd... :)

• VOODOO_WILLIE
Ok dan :)

En beterschap gewenst!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True