1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Vraag
Alle reacties
Naar mijn weten is dat een iOS/WhatsApp bug, elusive, waar vaker over gesproken wordt hier - ook met bijvoorbeeld de iPhone 8. Het is alleen niet helder waarom dat gebeurt.
[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 21-12-2017 20:59 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nou als jij de batterij nou even laat vervangen en het hier vermeld. Dan weet de rest het ook gelijkGalois schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:50:
Gister was in het nieuws dat Apple de telefoons met oude(re) accu's trager maakt. Zie bv het nieuwsbericht van Tweakers of NRC.
<knip>
Maar helaas kan ik (nog?) nergens ervaringen vinden van mensen die met een nieuwe accu zeggen: "WOW! Wat een verschil. Mijn iPhone is echt een stuk sneller!" Ik zou al blij zijn als mijn whatsapp niet hapert
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmmm... nee, want dat had ik voorheen niet. Mijn vrouw heeft ook een iPhone 6 en die update al helemaal niet (geen interesse en als het werkt, werkt hetWhatsappHack schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:58:
“Nu is het bij mij ook dat sinds de nieuwe iOs mijn iPhone 6 ook merkbaar trager is geworden. Bv. als ik aan het whatsappen ben, dat het toetsenbord hapert. Erg irritant.”
Naar mijn weten is dat een iOS/WhatsApp bug, elusive, waar vaker over gesproken wordt hier - ook met bijvoorbeeld de iPhone 8. Het is alleen niet helder waarom dat gebeurt.
Beide een iPhone 6, enig verschil is dat die van mij dus 2,5 jaar oud is en die van haar een jaartje.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Goede tip!CyberMania schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:10:
Je kan gewoon met een tooltje in de App Store uitlezen op hoeveel Mhz je cpu nog werkt en dan vergelijken met de stock core mhz.
Ook een tip voor een tooltje waar je goede ervaringen mee hebt? (anders google ik wel even...)
EDIT: ik heb de app 'battery life' geïnstalleerd en die geeft aan '20% batterij slijtage-niveau. Uw batterij slijtage-niveau is hoog.' Ik zal één dezer dagen een nieuwe accu bestellen...
[ Voor 21% gewijzigd door Galois op 21-12-2017 21:22 ]
Dus twijfel om mijn batterij te vervangen aangezien hij soms ook ineens heel snel leeg gaat.
Vanochtend na wat zoekwerk er ook achter gekomen dat mijn 6S ook in een productiegroep zit die in aanmerking komt voor accu vervanging.
Vanochtend nog even gechat met een medewerker en die heeft op afstand een diagnose gedaan van mijn telefoon.
Ze konden voorlopig nog niet iets vinden wat op een falende accu lijkt, dus ik moet hem eerst een keer herstellen en dan kijken wat de telefoon dan doet.
Dus eerst dat maar eens proberen voordat ik zelf een accu laat vervanen.
Als je in die productiegroep zit met falende accu's moet ie vervangen worden, je hebt er alleen daar door al recht op het is niet voor niets een terugroepactie...Crxtreem schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:58:
Had ook de "battery life" gebruikt en die geeft ook 30% aan en soms 18%...
Dus twijfel om mijn batterij te vervangen aangezien hij soms ook ineens heel snel leeg gaat.
Vanochtend na wat zoekwerk er ook achter gekomen dat mijn 6S ook in een productiegroep zit die in aanmerking komt voor accu vervanging.
Vanochtend nog even gechat met een medewerker en die heeft op afstand een diagnose gedaan van mijn telefoon.
Ze konden voorlopig nog niet iets vinden wat op een falende accu lijkt, dus ik moet hem eerst een keer herstellen en dan kijken wat de telefoon dan doet.
Dus eerst dat maar eens proberen voordat ik zelf een accu laat vervanen.
Dat komt niet overeen. 20% slijtage is niet veel (hoog)Galois schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:13:
[...]
Goede tip!
Ook een tip voor een tooltje waar je goede ervaringen mee hebt? (anders google ik wel even...)
EDIT: ik heb de app 'battery life' geïnstalleerd en die geeft aan '20% batterij slijtage-niveau. Uw batterij slijtage-niveau is hoog.' Ik zal één dezer dagen een nieuwe accu bestellen...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De app vindt van welHackus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:58:
[...]
Dat komt niet overeen. 20% slijtage is niet veel (hoog)
En nu zelfs ‘zeer hoog’ met 31%.
Meet een paar keer (om de dag) met net volle batterij na kalibratie. dat noteer je en neem een gem.Galois schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:19:
[...]
De app vindt van wel
En nu zelfs ‘zeer hoog’ met 31%.
[afbeelding]
Deze Apps zijn niet zo nauwkeurig, maar wel indicatief als je geen Coconut kunt gebruiken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wel voor een “originele” batterij gegaan al weet je dat toch nooit zeker.
Verschil is erg groot met de nieuwe batterij, telefoon is een stuk sneller, benchmarks zijn ook weer zoals ze horen en hij draait netjes weer op 1848Mhz.
Had alleen de batterijsticker verkloot
De oude batterij was ook heel slap (indrukbaar)
Wear level was volgens de apps echter maar 21%
[ Voor 8% gewijzigd door skdevil op 22-12-2017 21:46 ]
Ik heb inderdaad een nieuwe accu geplaatst (zelf gedaan, bij fixjeiphone besteld) en een wereld van verschil. Niet alleen dat de accu langer meegaat, maat ook dat mijn telefoon een stuk sneller is.
Zoals ik opmerkte, haperde mijn telefoon vaak bij het typen in bv. whatsapp. Dan typte je wat en duurde het een fractie van een seconde voordat het woord er ook stond. Dat is nu niet meer zo...
(had de accu eerder dan het nieuws dat Apple met korting accu's in iPhone 6 zou plaatsen...)