Toon posts:

windows 7 pro naar windows 10 upgrade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik slaag er niet in om op een 32bit pc de upgrade naar windows 10 af te ronden. Ik krijg fouten op bepaalde dll's in de system 32 map. Ze ontbreken. Ik kan ze handmatig toevoegen met gedownloade van het internet, maar ik zit nu vast met een dll die overschreven moet worden. Hoewel ik admin ben op de pc, kan ik deze niet overschrijven.
Ik koppelde de harde schijf los en schakelde ze extern aan op een andere pc, om zo het bestand te overschrijven, maar ook dit lukte niet.
Uit pure ellende heb ik windows 7 opnieuw geïnstalleerd en terug zijn het dezelfde dll's die voor problemen zorgen.
Ik dacht dat het aan mijn windows installer lag, ik heb een andere officiële windows installer gedownload. Helaas, terug hetzelfde probleem...
De dll's die het probleem geven beginnen allen met api-ms-win-core
Iemande enig idee hoe dit op te lossen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 21-12-2017 19:06)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30
Schone installatie doen van Windows 10. Je kunt in een recente installer gewoon de Win 7 invoeren om te activeren.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30
Schone installatie doen van Windows 10. Je kunt in een recente installer gewoon de Win 7 invoeren om te activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt beter een schone installatie doen met de 64-bit-versie van Windows 10. 32-bit is niet te upgraden naar 64-bit.

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 21-12-2017 19:05 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

nelizmastr

Goed wies kapot

Idd. 32-bit is wel erg 2003

I reject your reality and substitute my own