Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, battlefield 1 enzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb dus een systeem gevonden op marktplaats.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een ultra wide monitor 29" en game toetsenbord en muis. Dus alle benodigdheden heb ik al.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet goed wat tweedehands hardware waard is.
Ik kan een computer overnemen van iemand voor €400,-
Graag zou ik hebben dat jullie even kijken naar onderstaande lijstje wat erin zit.
Is dit iets waarvoor jullie 400 voor zouden betalen en kan ik hier goed op gamen op de resolutie van mijn 29" ultrawide, 2580X1080 met settings op ultra (BF1, GTA 5 / 6, COD)?
Sorry ik weet dat ik niet alle onderdelen precies weet maar hopelijk is dit genoeg voor jullie om een schatting te maken.
Er zit in
Vooral gamen, battlefield 1 enzo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb dus een systeem gevonden op marktplaats.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een ultra wide monitor 29" en game toetsenbord en muis. Dus alle benodigdheden heb ik al.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet goed wat tweedehands hardware waard is.
Ik kan een computer overnemen van iemand voor €400,-
Graag zou ik hebben dat jullie even kijken naar onderstaande lijstje wat erin zit.
Is dit iets waarvoor jullie 400 voor zouden betalen en kan ik hier goed op gamen op de resolutie van mijn 29" ultrawide, 2580X1080 met settings op ultra (BF1, GTA 5 / 6, COD)?
Sorry ik weet dat ik niet alle onderdelen precies weet maar hopelijk is dit genoeg voor jullie om een schatting te maken.
Er zit in
- normale behuizing (geen fancy ding)
- Ryzen 5 1400 cpu
- moederbord +- 50-80 € weet niet precies welke
- evga 600W psu
- 8gb ddr4 2400 ram
- Gigabyte GeForce GTX 1060 3GB WindForce OC
- 1TB hyrbide HDD