Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is dit een goede prijs voor deze 2e hands PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

• jordyownn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-08-2023
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, battlefield 1 enzo.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb dus een systeem gevonden op marktplaats.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een ultra wide monitor 29" en game toetsenbord en muis. Dus alle benodigdheden heb ik al.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet goed wat tweedehands hardware waard is.
Ik kan een computer overnemen van iemand voor €400,-
Graag zou ik hebben dat jullie even kijken naar onderstaande lijstje wat erin zit.
Is dit iets waarvoor jullie 400 voor zouden betalen en kan ik hier goed op gamen op de resolutie van mijn 29" ultrawide, 2580X1080 met settings op ultra (BF1, GTA 5 / 6, COD)?

Sorry ik weet dat ik niet alle onderdelen precies weet maar hopelijk is dit genoeg voor jullie om een schatting te maken.

Er zit in
  • normale behuizing (geen fancy ding)
  • Ryzen 5 1400 cpu
  • moederbord +- 50-80 € weet niet precies welke
  • evga 600W psu
  • 8gb ddr4 2400 ram
  • Gigabyte GeForce GTX 1060 3GB WindForce OC
  • 1TB hyrbide HDD

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Schattingen maken we over het algemeen niet; de onderdelen kan je waarschijnlijk ook terugvinden op https://tweakers.net/aanbod/ en dan een beetje een eigen prijs bij elkaar bedenken :)

Vergelijk het ook eens met reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2017

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-11 23:02
Je kan ook kijken wat de gecombineerde nieuwprijs van de componenten is, en dan kijken of je de tweedehands spullen de prijs waard vind.
De leeftijd van het systeem is ook belangrijk, maar de Ryzen is nog niet zo oud.
Welke COD ga je spelen? En is GTA 6 al uit!?

• jordyownn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-08-2023
SpeedQber schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:39:
Je kan ook kijken wat de gecombineerde nieuwprijs van de componenten is, en dan kijken of je de tweedehands spullen de prijs waard vind.
De leeftijd van het systeem is ook belangrijk, maar de Ryzen is nog niet zo oud.
Welke COD ga je spelen? En is GTA 6 al uit!?
Ja indd. Wil de nieuwste COD WWII gaan spelen. Nee volgens mij is GTA6 nog niet uit maar bedoelde dat meer als voorbeeld dat ALS die uitkomt dat ik hem gewoon kan spelen op dit systeem.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jordyownn schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:16:
[...]

Ja indd. Wil de nieuwste COD WWII gaan spelen. Nee volgens mij is GTA6 nog niet uit maar bedoelde dat meer als voorbeeld dat ALS die uitkomt dat ik hem gewoon kan spelen op dit systeem.
Als er nog geen specs bekend zijn van toekomstige games, hoe kunnen we dan nu een systeem ervoor samenstellen?

/edit, het systeem is zeker niet goed genoeg om huidige games op 1440p high/ultra te kunnen spelen en dus ook geen GTA6 wat, met enig gokken, pas over 2 of 3 jaar uitkomt. Eerst komt RDR2 uit volgend jaar en R* is niet zo rap met nieuwe games pushen.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2017 20:44 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Over het algemeen is het wel een goede prijs. Hangt wel van af hoe lang het gebruikt is om op te game of minen en of de voeding nog goed is

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
400 euro en Ultra gaan natuurlijk niet echt samen. Het is best een leuk systeem, maar het blijft wel mid-end en geen high-end. Verwacht er niet te veel van. Als je een systeem wil dat alles op Ultra goed kan draaien betaal je 400 voor alleen de videokaart, niet het volledige systeem.

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
Zo op het oog een prima prijs. Misschien even handig om te vragen welke onderdelen er precies in zitten. eventueel garantie nog aanwezig?

Moederbord?
voeding?
ram?

Ultra op FHD met deze specs zul je rond de 60fps schommelen in BF1. Je hebt een net iets hogere resolutie dus je fps zal net iets lager uitvallen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie of prijsindicaties bepalen staan we niet toe op het forum. Om toch tot een educated guess te komen kan je tweedehands plekken raadplegen zoals de V&A en marktplaats.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.