Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Youtube video blurry

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LuuT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-11 15:12
Hallo, ik heb sinds kort een erg matige video kwaliteit bij het afspelen van Youtube filpjes. Lokaal opgeslagen video's afspelen geven deze problemen niet. Ik gebruik Firefox, maar iedere andere browser geeft dezelfde problemen. Ook terugschakelen naar een lagere kwaliteit helpt niet. Bij 240p nog steeds onderstaande pizels in beeld...

Ik heb de laatste drivers voor mijn Radeon HD 4850 geïnstalleerd maar dit geeft geen oplossing. Ik heb het idee dat dit na een windows update (windows 10) is gekomen maar weet dit niet zeker. Terug gaan naar een herstelpunt gaf geen oplossing.Flash-instelling (hardware acceleratie) settings in- of uitschakelen helpt ook niet.

Iemand nog een idee?

youtube blurry

Beste antwoord (via LuuT op 21-12-2017 21:00)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 22:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En de video's hier op Tweakers? Heb je al gekeken wat er recentelijk is verandert? Je hebt het over een update van Windows, als dat de Fall Creators update is geweest, heb je met je videokaart nog wat werk waarschijnlijk. De kaart zit nu in de Legacy drivers, dus kijk even welke je precies hebt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is het met elke video het geval, of met maar een paar of van een bepaalde uploader? Wat je op je screenshot laat zien lijkt meer op een encoding issue of corruptie bij het uploaden, dan een echt probleem tijdens afspelen.

• LuuT
Ja, dit is bij iedere video het geval en niet specifiek van een bepaalde uploader. Het is trouwens bij alle online video's zie ik. Een willekeurig Vimeo filmpje heeft het ook.

Acties:
  • Beste antwoord

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En de video's hier op Tweakers? Heb je al gekeken wat er recentelijk is verandert? Je hebt het over een update van Windows, als dat de Fall Creators update is geweest, heb je met je videokaart nog wat werk waarschijnlijk. De kaart zit nu in de Legacy drivers, dus kijk even welke je precies hebt.

• LuuT
Ik heb net handmatig weer andere drivers geïnstalleerd, de 13-1 Legacy drivers en op het eerste oog doen de filmpjes het nu wel allemaal. Wist toch eigenlijk wel zeker dat ik deze al eens had geinstalleerd....nou ja, waarschijnlijk niet dan! :-)

Bedankt voor je reactie!