Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor photoshop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop om op te photoshoppen. Ook zou ik er lichte games op willen kunnen spelen zoals bijvoorbeeld minecraft.

Budget is max EUR 1400. Daarvoor wil ik 16gb ram en een IPS scherm (minimaal 14inch). Ik zat zelf te denken aan de Asus vivobook pro N580vd-e4392t. Heeft iemand ervaringen met deze laptop? Of misschien een goed/beter alternatief? Het belangrijkste is dat photoshop soepel loopt, het scherm een goede kleurweergave heeft en dat ik meerdere programma's tegelijk open kan hebben staan. Als ie daarbij er ook nog leuk uitziet is dat natuurlijk mooi meegenomen ;)

Ik gebruik de laptop straks voornamelijk thuis.

https://www.laptopshop.nl...ok-pro-n580vd-e4392t.html

Groet,

NJ

Alle reacties

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-11 17:33

Major_ton

Shoot!

Zolang je voor een laptop kiest met een Ci7 x700HQ cpu, 16GB RAM en een SSD dan draait Photoshop als een trein. Het zou kunnen dat het met mindere hardware ook goed werkt maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb een laptop met bovenstaande specs (Ci7 4710HQ en GTX-970m) en Photoshop loopt ook soepel met een 36mp bestand en 15+ layers.

Some infinities are bigger than others.